שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כ-70 מפגינים שחסמו את מעבר כרם שלום פונו על ידי המשטרה

ארגון חוננו דיווח כי כ-70 מפגינים שניסו לחסום את מעבר הסיוע ההומני לרצועת עזה במעבר כרם שלום פונו והועברו לנתיבות על ידי המשטרה. 10 עוכבו

10:45 ,05/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ארגון חוננו דיווח כי כ-70 מפגינים שהגיעו למעבר כרם שלום במטרה לחסום את מעבר הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה פונו לפני זמן קצר על ידי כוחות המשטרה מהמקום. המפגינים הועלו לטיוליות משטרתיות ונלקחו לישוב נתיבות. עורך הדין נתי רום מארגון חוננו נותן ייעוץ משפטי ל-10 מפגינים נוספים שעוכבו לתחנת המשטרה לחקירה בשל הפרעה למשטרה.

מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה גדולים נערכו היום במרחב מעברי הגבול לרצועה על מנת לאכוף את צו השטח הצבאי הסגור ולמנוע כניסת אזרחים לתוכו. במקביל, הכוחות הובטחו להבטיח את מעבר הסיוע ההומניטרי לרצועה במעברי הבידוק כרם שלום וניצנה, וכן לאפשר יציאת סחורות דרך נמל אשדוד.

עשרות שוטרים ממחוז הדרום ומשמר הגבול פועלים כעת במרחב המעברים האמורים, שם קיימים עדיין איומי צליפה וירי רקטות, ומאבטחים את מעברן של המשאיות המובילות את הסיוע ההומני לרצועה.

בהיערכות השוטרים הלילה, כ-50 מפגינים הגיעו למתחם מעבר כרם שלום. לאחר שסירבו לפנות את האזור ולא נענו להוראות השוטרים, הם פונו מהמקום על גבי טיולית משטרתית והורחקו ממנו. 7 מפגינים שסירבו להתפנות תוך הפרעה לפעילות המשטרה נעצרו במקום ונלקחו לחקירה במשטרה.

כעת פועלים כוחות המשטרה להרחיק גם כ-40 מפגינים נוספים שהגיעו למעבר ניצנה במטרה לחסום את מעבר המשאיות והסיוע, וכך לאפשר מעבר סדיר וחופשי של הסיוע.

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו