חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם
חברת החשמל מתריעה : ניסיונות הונאת הלקוחות נמשכים • כך תזהרו
בחברת החשמל מתקבלות התראות בשעות האחרונות על הודעות הנשלחות ללקוחות במסרונים הקוראות ללקוחות החברה לשלם את חשבונות החשמל • כל הפרטים
בחברת החשמל מתקבלות התראות בשעות האחרונות על הודעות הנשלחות ללקוחות במסרונים (סמס) הקוראות ללקוחות החברה לשלם את חשבונות החשמל בשעות הקרובות על מנת להמנע מהגבלה בחשמל.
זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוח. כבר מעל לשנתיים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה אם באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים ולאחרונה אף דווחו נסיונות עקיצה לתשלום במזומן בשיחת טלפון.
חברת החשמל שבה ומזכירה כי הן הודעות טקסט והן הודעות דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל .
בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון או לחילופין יוזמת בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי . בקשות המכילות בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי אינן הודעות מטעם חברת החשמל.
אין להתייחס או להשיב לפניה ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 על מנת לוודא את אמיתות הפנייה .
חברת החשמל דיווחה על נסיון ההונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.
חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים