שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הנשיא יחשוף הוכחות לשימוש של כטב"מים איראניים באוקראינה

נשיא המדינה יצחק הרצוג יחשוף בפגישותיו במהלך ביקורו הרשמי בארצות הברית הוכחות לשימוש של כלי טיס בלתי מאוישים איראניים בשטחי הלחימה באוקראינה

21:10 ,25/10/22
קרדיט: דוברות הנשיא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא המדינה יצחק הרצוג יחשוף בפגישותיו במהלך ביקורו הרשמי בארצות הברית הוכחות לשימוש של כלי טיס בלתי מאוישים איראניים בשטחי הלחימה באוקראינה.

במהלך השבועות האחרונים עדים לכך שאמצעי לחימה איראניים מתקדמים מופעלים כנגד אזרחים חפים מפשע באוקראינה.

באמצעות ניתוח חזותי הוכיחו במערכת הביטחון כי קיימים שברי כטב"מים באוקראינה אשר זהים לאלו המפותחים באיראן.

נשיא המדינה יציג את התמונות המצורפות לגורמים המדיניים עמם יפגש, בהם ניתן לראות כטב"מי נפץ מסוג "שאהד-136" שהוכנו לשיגור במסגרת תרגיל שהתקיים באיראן בדצמבר 2021. בתמונה נוספת ניתן לראות את אותו דגם כטב"ם כפי שנפל במסגרת הלחימה באוקראינה.

חרף ההכחשות האיראניות והנסיונות לטשטש את החותם האיראני ע"י הטבעת כיתובים ברוסית, ניתן לראות בתמונות כי מייצבי הכטב"מים זהים במבניהם, ממדיהם, ואופן מספורם.

כמו כן, ניתן להשוות בין מנוע הכטב"ם מתוצרת איראנית אשר הוצג במסגרת תערוכה באיראן באוקטובר 2014, לבין מנועי הכטב"מים שהופלו באוקראינה ולקבוע כי מדובר באותו מנוע, המשולב בכטב"מי "השאהד -136".

נשיא המדינה: "פעם נוספת איראן מוכיחה שלא ניתן לסמוך עליה ושבכל איזור בו יש הרג, סבל ושנאה – שם היא נמצאת. כלי הנשק האיראניים משחקים תפקיד מרכזי בערעור היציבות העולמית, ועל הקהילה הבינלאומית להפיק את הלקחים – עכשיו ובעתיד.

עם איראן יש לדבר בשפה אחת – נחושה, מאוחדת וחסרת פשרות. כפי שאנחנו לומדים שוב ושוב, על כל היסוס בעניינה – משלמים מחיר.

בחודשים האחרונים המשטר האיראני מראה בפני המערב את אופיו האמיתי, שישראל מכירה כבר שנים רבות. לא ניתן להתעלם מכך שהמשטר באיראן נוהג באלימות כלפי אזרחיו שלו ופועל לדיכוי אכזרי במחאת החיג'אב תוך הפרת זכויות אדם בוטה.״

קרדיט: דוברות הנשיא

קרדיט: דוברות הנשיא

קרדיט: דוברות הנשיא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו