שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

המשטרה ריגלה אחר נתניהו? "משפט נתניהו צריך להיסגר מייד"

"הראיות בדבר שימוש בתוכנת ריגול לשם האזנה לאזרחים ובהם פקידי ממשלה בכירים, הוא פרשת ווטרגייט ענקית, כאן בישראל" אמר יריב לוין

13:15 ,03/02/22
קרדיט: דוברות הכנסת / נתניהו. ארכיון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ח"כ יריב לוין, בתגובה  הדיווח על כך שמשטרת ישראל השתמשה בתכנת הריגול פגסוס נגד מעורב בתיקים הפליליים של יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו אומר "הראיות בדבר שימוש בתוכנת ריגול לשם האזנה לאזרחים ובהם פקידי ממשלה בכירים, הוא פרשת ווטרגייט ענקית, כאן בישראל.

רשימת האמצעים הפסולים מפחידה – האזנות בניגוד לחוק ובלי צו שופט, רמיסת פרטיות של עדים, איומים, מעשי סחיטה סדרתיים, העלמת מידע, הדלפות פליליות שיטתיות ומכוונות. אינספור עבירות פליליות חמורות. שימוש מבהיל בכח העצום שנתון בידי ראשי מערכת אכיפת החוק כדי להחליף ראש ממשלה שנבחר על ידי הציבור.

הגיע הזמן לומר בקול ברור: משפט נתניהו צריך להיסגר מייד. החקירה והליכי ההעמדה לדין מזוהמים עד היסוד בשרשרת של עבירות קשות. האישומים תקדימיים ומופרכים.

במקום לעסוק בסיגרים ובכתבות באתר אינטרנט, צריך לחקור ולהעמיד לדין את מי שבאמת ביצע עבירות חמורות כדי להדיח ראש ממשלה מכהן. לחקור ולהעמיד לדין את מי שאמור היה לאכוף את החוק, אבל ניצל את כחו לרעה ומעל באמון שנתנה בו החברה הישראלית כולה.

זה אמנם חשוב לנתניהו, אבל זה הרבה הרבה יותר חשוב לכל אחת ואחד מאתנו, הן מימין והן משמאל. זה לא עניין פוליטי. זה נוגע לחירויות האישיות הבסיסיות ביותר, לכל מה שמבדיל בין דמוקרטיה לדיקטטורה חשוכה.

זה אירוע מכונן. אירוע בקנה מידה הסטורי. אירוע שיכריע את עתידה של ישראל."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו