יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ארדן למזכ"ל האו"ם: "הגעת לשפל מוסרי חדש ביחסך לישראל, תתפטר"

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן מתח ביקורת חריפה על מזכ"ל האו"ם על שקרא להפסקת אש בעזה. לדברי ארדן, המזכ"ל מפעיל שוב את סמכויותיו רק כנגד ישראל

07:51 ,07/12/23
משרד החוץ
קרדיט: משרד החוץ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, יצא אמש בביקורת חריפה כלפי המזכ"ל, בעקבות פנייתו למועצת הביטחון לדרוש הפסקת אש הומניטרית מיידית ברצועת עזה.

ארדן כינה את המהלך "שפל מוסרי חדש", וטען כי הוא מפעיל לראשונה את סעיף 99 לאמנת האו"ם, המאפשר לו לכנס את מועצת הביטחון במצב חירום, רק כעת ביחס למבצע בעזה כדי ללחוץ על ישראל.

"המזכ"ל נזכר להפעיל סעיף נדיר, רק כשזה מאפשר לו ללחוץ על ישראל", אמר ארדן, שראה בכך "עוד הוכחה לעיוות המוסרי של המזכ"ל ולהטייה שלו נגד ישראל".

עוד טען ארדן כי קריאתו נותנת למעשה "תקווה למחבלי חמאס שהמלחמה תיבלם", במקום שיצביע במפורש על אחריות החמאס למצב וידרוש את כניעתם.

"המזכ"ל בוחר להמשיך ולשחק לידי החמאס הנאצי", אמר שגריר ישראל. "העמדות המעוותות של המזכ"ל רק מאריכות את הלחימה בעזה".

לאור הביקורת הנוקבת, שגריר ישראל שב וקרא בסוף דבריו למזכ"ל האו"ם "להתפטר לאלתר", שכן לדידו "האו"ם זקוק למזכ"ל שמגבה מלחמה בטרור".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו