שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

עת לצאת לבחירות!

העם הפטריוטי לא ייתן לנתניהו להמשיך להחריב את המדינה! כל עוד נתניהו יכהן כראש ממשלה עם של אריות ולביאות יצא להתנגד במחאות בכל הארץ.

12:34 ,07/01/24
מחאה בכנסת.
קרדיט: מחאה בכנסת.
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שלושה חודשים עברו מאז המחדל הגדול,
פרק זמן ארוך שהוקדש לעת מלחמה החזרת המשילות, המורל הלאומי והביטחון האישי והלאומי במדינת ישראל.
זמן ועת בו עם ישראל התאחד כולו בהתנדבות מופלאה, במטרה ברורה לנצח את אויבינו ולקום מחדש לעבר תקופה חדשה מלאת תקומה, התחדשות, ביטחון ישראל, וחשבון נפש בדרך של למידה אינטנסיבית מטעויות העבר.

זמן ועת בהם הוקמה ממשלת אחדות וחירום עם פוליטיקאים טובים שלקחו אחריות לאומית והצטרפו לממשלה בדאגה אמיתית למצב ביטחון המדינה ובכלל, בכדי לעלות את המורל ולאחד את כל העם.
פוליטיקאים שלקחו אחריות באותה עת בקבלת החלטות בקבינט שהיה רופס ולא מתפקד בלעדיהם, כדי לנגח ולנצח את אויבינו, לשקם את החורבן העצום, וכדי למחוק את החרפה האיומה והחולשה הרופשת מהטבח הנורא שהשאירה כתם של רפיסות ביטחונית וקלון על כל ממשלת נתניהו ומדינת ישראל בכלל, בכל העולם כולו.

זמן ועת בהם הזזנו בצד את ממשלת השחיתות והמחאות נגדה, למען אחידות, אחדות, וניצחון.

שלושה חודשים עברו, ואזרחי ישראל מבינים והם עדיין נשארנו עם אותה פוליטיקה זולה ומושחתת, פוליטיקה מלאה בממשלת שחיתות שלטונית, שכעת מנסה בכל כוחה לטשטש את המחדל בהישרדות פוליטית, הדלפות מיותרות בקבינט נגד הרמטכ"ל, דרך הפקרת הביטחון וביזוי צה"ל,
על פי דבריו של השר גדעון סער:
"כשמבזים את הרמטכ״ל – מבזים את צה״ל"..
על פי דבריו של השר בני גנץ:
"המתקפה נגד הרמטכ"ל בקבינט – ממניעים פוליטיים"..
ודבריו של השר יואב גלנט :
"נתניהו פוגע בביטחון המדינה"..

"לכל זמן ועת לכל חפץ". אמר לנו החכם מכל האדם שלמה המלך, לכל דבר במדינה יש את הזמן והמקום המתאים והנכון בשבילו.
אחרי שלושה חודשים של מלחמה, אין ספק והגיע הזמן והעת של מדינת ישראל לצאת לבחירות ולשנות את פני ההיסטוריה הקלוקלת ואנדרלמוסיה שהציפה את מדינת ישראל לפני ואחרי המחדל העצום בתולדות קיום היסטורית מדינת ישראל.

אחרי שלושה חודשים בהם נתניהו לא הוכיח מודעות עצמית למצב, ועדיין לא מבין את המצב בו הוא חייב לקום ולקחת אחריות כמנהיג מדינה כמו שכתוב: "אין מנהיגות ללא אחריות",
אנו העם צריכים להראות לו את הדלת החוצה ולהתנגד באופן מוחלט להמשך כהונתו של מי שנאשם בפלילים ואחראי למחדל הגדול.

אנו העם הפטריוטי שידענו להתאחד בשעת צרה ושכול, למען ניצחון מדינת ישראל, נדע כעת להתאחד, ולא ניתן לנתניהו להמשיך להחריב את המדינה שלנו בכאוס ושסע.
כעת ברור לכל בר דעת וכל עוד נתניהו ימשיך לכהן בכסילות כראש ממשלה, אנו עם של אריות ולביאות נצא להתנגד במחאות בכל הארץ.
כך נבנה היסטוריה חדשה בעזרת השם, ועתיד חזק יותר של מנהיגות ערכית מלאת יושרה, אמת, הגינות וצדק, ונלחם בכל כוחנו נגד פוליטיקאים מושחתים שמקיימים ממשלות מושחתות מלאות קומבינות והונאות שמחריבות את ערכי המדינה ואת אזרחיה.

פונה לחברי הכנסת הגונים שעוד נותרו,
אם נשאר בכם טיפת יושרה התאגדו במחאה ותדיחו את נתניהו בהצעת אי אמון וקיום בחירות לעבר תקופה חדשה והצלת המדינה אי"ה.
גם לכם ברור ואם זה לא יקרה בתקופה הקרובה, המחאות נגד נתניהו רק יתעצמו בכל יום ושבוע למימדים עצומים יותר, בייחוד אחרי המחדל וההפקרות,עד להדחת נתניהו והפלת ממשלת השחיתות הקלון בעזרת השם.

פוליטיקאים זכרו! איזהו חכם – הרואה את הנולד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

7 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יוני הגיב:

    רואים את השנאה והקנאה הנובעת מתוך הכתבה

  2. הודיה הגיב:

    לחבורת המטורללים הבוגדים… לא מענינת מדינת ישראל ,להם מענין רק הפלת הימין על ידי הפלת גדול מדינאי ישראל בכל הזמנים מר נתניהו , כדי להמשיך את השוד הגדול שמבצעים במדינה מאז הקמתה ועד היום , וגם היום כשחיילינו הקדושים נלחמים ונהרגים בחרוף נפש , טלו הפושעים ממדיכים לנסות להפיל המדינה … ואחריהם המבול.
    מאימתי לשרים בקבינט אסור לשאול שאלות את הדרג הצבאי כולל הרמטכ"ל??? מאימתי אסור להעביר ביקורת, בעיקר על אלו שכשלו והביאונו ליום הטבח הנוראי … ???
    מאימתי לשאול שאלות כדי לקבל תשובות וביקורת זו תקיפה???

    1. יוסף לוי הגיב:

      נכון מאוד, אבל ה מברר את הרשעים לפני הגאולה…

    2. מיכל הגיב:

      "גדול מדינאי ישראל" – זה שהמית עלינו אסון בשבת השחורה ונתן כספים לחמאס לבנות עיר תחתית לתפארת בה מייצרים רקטות ומתכננים הרס המדינה

  3. רינת הגיב:

    למראה … חבורה של בוגדים במדינת הלאום היהודית ציונית.. חבורה שכל הזיות וטירחוליה, כדי להמשיך לשלוט ולשדוד בכל נקודות הכח והמיליארדים מקופות המדינה, שנה של נסיון על ידי חבורת שפלים לפלג את אזרחי המדינה, אלו שביקשו ליצר חלילה מלחמת אזרחים, ענין שבגינו הנאצים בעזה הבינו כי יוכלו לחסל את המדינה , וכמובן מטכ"ל ושב"כ עם הקונפקציה שחירטטו לכולנו אזרחי ישראל כמו לראש הממשלה ושריו כי הנאצים חמאס עזה "מורתע" רק מעונין וכסף גדול ואלפי פועלים בישראל , כך גם כשידעו שעומד להיות טבח, לא העבירו לראש הממשחה ושריו, הלכו להמשך שינה נעימה ועמוקה…והיום כדיודעים האשמים המן חליווה, ושוואנץ הגאנץ שפעל בחטא כשמינה בחטא את הרציל'ה שלו ואת מפקדד פיקוד הדרום כמו את חליווה החליטו למנות ועדת כסת"ח … את חבריהם הכושל פארקש שגם תמך בסרבנות … ואת מי שפעל להתנתקות, וכבר קישקש את שטויות המוטרפים: כי נתניהו אשם , מאימתי פקיד גבוהה ככל שיהיה… שהוא נתון להחלטות הממשלה… מחליט למנות וועדה בעצמו??? ומאימתי מי שצריך להישפט … בוחר את שופטיו ???
    נכון במדינת הדיקטטורה של הבג"ץ בשותפות תישקורות השקר התבהלה והבגידה יחד עם בוגרי הקרן להשמדתנו ווקסנר !!!

  4. חזקי הגיב:

    חלאס עם זה כבר עם המחלוקות, כל מי שלוקח בזה צד יטופל ע"י המשיח בבוא העת

  5. אם הבחירות לרשויות לא יכולות להתקיים במלחמה למה נראה לך שמבחירות לממשלה אפשריות?

כתבות נוספות של רות שמחה בוארון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו