שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בריאות

ישראל חתמה היום בבחריין על שיתוף פעולה בתחומי הבריאות

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ושרת הבריאות של בחריין, גב' פאא'קה סעיד אלצאלח חתמו היום (ד׳) בבחריין על תוכנית עבודה

17:42 ,09/03/22
קרדיט: באדיבות המצלם
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בהמשך לחתימת הסכמי אברהם, מבקר השבוע שר הבריאות הורוביץ באיחוד האמירויות ובבחריין.

במסגרת הביקור בבחריין חתמו היום הצדדים על תכנית עבודה לשיתופי פעולה בין משרדי הבריאות בישראל ובחריין, העוסקת בין השאר בהתמודדות עם מגפות והתנהלות בשעת חירום, השכלה ומחקר בתחום הבריאות, שיתוף מידע, בריאות דיגיטלית, חדשנות רפואית ומחקר גנטי. תוכנית העבודה נכתבה בהמשך להסכם הבריאות בין המדינות שנחתם בחודש פברואר.

שר הבריאות ניצן הורוביץ: "אני גאה לחתום עם בחריין תוכנית העבודה בבריאות, ולקדם את הידוק הקשרים עם חברינו במפרץ. עד לא מזמן זה היה נראה חלום רחוק וכעת אנחנו הופכים אותה למציאות של ממש. יש לנו הרבה מה ללמוד זה מזה, ושיתוף הפעולה שאנו מוציאים לדרך היום הוא רווח נקי למחקר ולשירותי הבריאות של תושבי שתי המדינות. זו המשמעות וזה הכח האדיר של שלום ושיתוף פעולה בין-לאומי. אני מודה לבחריין על האירוח הנפלא, נמשיך לטפח את הקשרים החשובים בין שני העמים".

שרת הבריאות פאקה סעיד אלסלאח: ״אני מברכת את שר הבריאות הורוביץ ומשלחתו על הביקור החשוב הזה. לאחר מספר פגישות שקיימנו באופן מקוון, המפגש בבחריין מאפשר לנו לחזק את מערכת היחסים בין המדינות, באמצעות שיתופי פעולה בתחומי הבריאות והרפואה. נהדק את הקשרים באמעצות תכניות הכשרה ייעודיות לסטודנטים ולצוותי רפואה, שיתוף יידע ומחקר, והסתייעות ברופאים ישראלים על מנת לספק לתושבי בחריין טיפול רפואי בתחומים שמצויים במחסור״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו