שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

ישראל חיסלה קצין איראני שתכנן פיגועים נגד יהודים בגרמניה

לפי דיווחים, ישראל חיסלה בטהרן קצין בכיר ממשמרות המהפכה האיראניות שהיה אחראי לתכנון פיגועי טרור אנטישמיים רצחניים נגד יהודים בגרמניה.

10:34 ,30/04/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א / זירת פיגוע הירי בעיר אסן לפני כשנה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך חשאי ומדויק, כוחות מיוחדים ישראלים חיסלו הלילה (יום ג') בטהראן, בירת איראן, את המחבל רמין יקטאפרסט – קצין בכיר ממשמרות המהפכה האיראניות. יקטאפרסט היה האחראי המרכזי על תכנון ופיקוד של מבצעי טרור אנטישמיים נגד יהודים בגרמניה בשנה האחרונה.

על פי הדיווחים, יקטאפרסט עמד מאחורי ניסיון ההצתה של בית הכנסת בבוכום בשנת 2022, וכן אירוע ירי במקום אחר בגרמניה. הוא היה מבוקש בגרמניה גם על רצח מחריד קודם שביצע במדינה, בו ירה בקורבן, ביתר את גופתו והשליכה לנהר הריין. יקטאפרסט נמלט לאיראן לאחר הרצח ומשם פעל לתכנון ופיקוד על פיגועי הטרור האנטישמיים האחרונים בגרמניה.

בעקבות פסיקה של בית משפט גרמני בחודש שעבר, שקבע כי "סוכנויות המדינה של איראן" הורו על ביצוע ניסיון ההצתה, שגריר איראן במדינה זומן לשיחת נזיפה רשמית. אולם למרות זאת, יקטאפרסט המשיך לפעול מאיראן לתכנון פיגועים חדשים נגד יהודים במדינה.

לפי הערכות, חיסולו של יקטאפרסט על ידי כוח מיוחד ישראלי בוצע כתגמול על מעשיו הרצחניים ופיגועי הטרור האנטישמיים שביצע בגרמניה וכצעד הרתעה ומניעה מפני המשכם. החיסול מהווה התרעה חריפה לאיראן לחדול מלקדם טרור נגד מטרות יהודיות ואזרחים אזרחיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו