שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל ממשיך להילחם בשיפא': 140 מחבלים חוסלו במתחם החולים

כוחות צה"ל ממשיכים בלחימה בבית החולים שיפא'. ביממה האחרונה חוסלו 50 מחבלים, במצטבר מעל 140. תשתיות טרור רבות הושמדו במתחם ובחאן יונס.

10:36 ,21/03/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים בפעילות הצבאית הנרחבת במרחב בית החולים שיפא' בצפון רצועת עזה. כוחות שייטת 13 וצוות הקרב של חטיבה 401 פועלים במקום תוך הימנעות מפגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים ובציוד רפואי.

דובר צה"ל מסר כי במהלך חילופי האש הקשים ביממה האחרונה, חיסלו הכוחות הלוחמים במתחם של בית החולים למעלה מ-50 מחבלים נוספים. כמו כן, הלוחמים איתרו ופגעו בתשתיות טרור ובמחסני אמצעי לחימה של הארגונים החמושים ברצועה. במצטבר, מאז תחילת הפעילות לפני כשבועיים, חוסלו במרחב בית החולים שיפא' יותר מ-140 מחבלים של ארגוני הטרור הפועלים ברצועה.

במקביל, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ממשיך לפעול במרכז רצועת עזה. במהלך הלחימה ביממה האחרונה באזור זה, חוסלו כ-20 מחבלים נוספים על ידי הכוחות.

בתקיפה אחרת של צה"ל, זוהו שני מחבלים שתצפתו מעמדה על טנק של צה"ל בקרבת כוחותינו. בסגירת מעגל מהירה ובשילוב עם חיל האוויר, המחבלים חוסלו בתקיפה אווירית מהירה.

בנוסף, צוות הקרב החטיבתי 7 פתח במבצע צבאי נרחב בצפון חאן יונס, במרחב אל-קרארה. במהלך המבצע הכוחות פועלים להשמדת תשתיות הטרור של חמאס וארגונים נוספים במרחב זה. במסגרת המבצע חיסלו הכוחות מחבלים שהתקרבו לכוחותינו, איתרו אמצעי לחימה, השמידו עשרות תשתיות טרור שונות והשמידו בור תותחים לשיגור רקטות. המבצע החטיבתי החל בתקיפת חיל האוויר במטרות ברצועה, ומאז הוא מלווה בסיוע אווירי שוטף. במהלך הלחימה תקפו מטוסי חיל האוויר מספר מטרות של מחבלים וחיסלו אותם כשהתגלו בתשתיות הטרור השונות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו