יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

תיעוד: פרץ והשחית עשרות פאות ממניעים אידיאולוגיים • צפו

תושב ירושלים נעצר לאחר שפרץ לבית עסק והשחית עשרות פאות ממניעים אידיאולוגיים. נזק הנאמד במאות אלפי שקלים נגרם למקום. המשטרה הגישה כתב אישום

09:49 ,13/06/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתאריך 24 במאי הוגשה תלונה למשטרת ירושלים על פריצה והשחתה בבית עסק לפאות בעיר, אשר גרמה לנזק כספי רב המוערך במאות אלפי שקלים. בעקבות התלונה, פתחה תחנת לב הבירה בחקירה אינטנסיבית במטרה לזהות ולאתר את החשוד שביצע את המעשה. מצלמות האבטחה בבית העסק תיעדו את הפריצה וההשחתה, ובכך סייעו לחוקרים בהתקדמות מהירה.

מחקירת המשטרה עולה כי בתאריך 24 במאי לפנות בוקר פרץ הנאשם, תושב ירושלים בן 43, אל בית העסק והשחית עשרות פאות. על פי כתב האישום, הנאשם ריסס את הפאות בצבע וגזר חלק גדול מהן, ולאחר מכן נמלט מהמקום. בעלת העסק העריכה את הנזק הכספי בלמעלה מחצי מיליון שקלים.

בתאריך 6 ביוני נעצר הנאשם על ידי בלשי תחנת לב הבירה והועבר לחקירה. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט לצורך מיצוי החקירה, וכעת לאחר סיום החקירה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדו, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

סגן ניצב ליאור בן שלום, קצין החקירות והמודיעין בתחנת לב הבירה, התייחס למקרה: ״נאשם זה פעל ככל הנראה ממניעים אידיאולוגים שבהם הוא מאמין – האוסרים על שימוש בפאה בקרב נשים חרדיות, וביצע מעשים פליליים בכך שפרץ לבית עסק והסב נזק משמעותי במקום. מאמצי החקירה שלנו, שהחלו מיד עם קבלת התלונה על המקרה, הניבו פרי לאחר שביצענו פעולות חקירה מגוונות במטרה לאתרו ולעצור אותו. בלשי תחנת לב הבירה עצרו את החשוד, וחוקרי התחנה הצליחו לגבש נגדו תשתית ראייתית לביצוע המעשים – מה שהוביל לכתב האישום שהוגש נגדו״.

בעלי העסק הביעו תדהמה וצער על ההשחתה המשמעותית שנגרמה לפאות, והדגישו את ההשפעה הכלכלית החמורה של המעשה. "אנחנו בשוק מהמקרה הזה. הנזק הכלכלי הוא עצום, ונדרש זמן רב לתקן את הנזקים ולהחזיר את העסק לפעילות מלאה," אמרה בעלת העסק.

מצורף לסיפור סרטון ממצלמת האבטחה בבית העסק, המתעד את רגע ההתפרצות וגרימת הנזק. הסרטון מספק הצצה לרגעי ההשחתה החמורים שביצע הנאשם.

צפו

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו