שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

תיעוד: הסוכן שהופעל במשך מספר חודשים מדבר אל המצלמה

הסוכן שהופעל על ידי ימ"ר נגב ביצע עשרות הפעלות מול מספר רב של יעדי אמל''ח סמים ושוד. עכשיו הוא מדבר אל המצלמה וחושף הכל

17:59 ,31/05/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפני זמן קצר הסתיים ביחידת יואב של מחוז דרום, טקס ותערוכת אמל"ח, בתום הפעלתו הסמויה של הסוכן חשאי שהופעל בימ"ר נגב, בראשות מפקד מרחב הנגב- תנ"צ נחשון נגלר ובמעמד השר לבל"מ, מפכ"ל המשטרה וממ"ז דרום

כאמור, שוטרי מרחב הנגב בסיוע לוחמי מג"ב עצרו הבוקר 15 סוחרי נשק וסמים, בתום הפעלה ממודרת בת 20 חודשים של שוטר, סוכן חשאי, שפעל נגד גורמים עבריינים, במטרה לצמצם את פעילותם של מחוללי פשיעה הפוגעים בביטחון האזרחים, בדגש לחברה הערבית.

השר לבל"מ- ח"כ איתמר בן גביר אמר:
הפעלת סוכן היא פעולה המעידה על נחישות, יוזמה, אומץ והתקפיות ממעלה ראשונה. מברך על הפיצוח היום, על המעצרים הרבים, ואני בטוח שעוד יהיו עוד מעצרים בזכות הפעולה של הסוכן האמיץ הזה. כל תפיסת נשק מצילה חיי אדם באופן ישיר, בשביל זה הבאנו את חוק הנשק וגם חוק הפרוטקשן שאנחנו מעבירים בימים אלו, על מנת לתת לכם את הכלים להילחם ולנצח את הפשע והנשק הבלתי חוקי. שם המבצע זה "שריקת סיום" אבל מבחינתנו זו רק ההתחלה. ראינו אמש שנבחרת ישראל בכדורגל עשתה את הבלתי ייאמן – כך בכדורגל וכך גם במאבק בארגוני הפשיעה. אנחנו יכולים לעשות את הלא ייאמן ולמגר את תופעת הנשק הבלתי חוקי בערי ישראל.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר:
הפעלת סוכן הינה אחד מהכלים האפקטיביים למלחמה בפשיעה, כמפכ"ל משטרת ישראל הרחבתי את השימוש בכלי זה מתוך הבנה שהחדירה לתוך ארגוני הפשיעה, פוגעת בצורה האפקטיבית ביותר בדמויות שפועלות בעולם הפשע.
הסוכן היום שהופעל על ידי ימ"ר נגב ביצע עשרות הפעלות מול מספר רב של יעדי אמל"ח סמים ושוד.
אין לי ספק שפעילות מוצלחת זו יחד עם עוד פעילויות שאנחנו מבצעים ישפיעו ומשפיעות על הפשיעה באזור הדרום, ירתיעו עבריינים ויובילו להישגים נוספים.
נמשיך בפעילות ההתקפית לפגיעה בארגוני הפשיעה בטיפול בסכסוכים המדממים ובתקווה נעצור בהקדם את הדימום במגזר הערבי.

מפקד מחוז דרום – ניצב פרץ עמר אמר:
זו הפעם הראשונה שמופעל סוכן סמוי מהמגזר הבדואי אשר פעל בתוך המגזר הבדואי.
אנחנו מכירים את תופעת כלי הנשק שמסתובבים במגזר והיום יותר מתמיד, אנחנו מבינים את המשמעות של הפעלת סוכן בתוך המגזר הבדואי לאחר שהבוקר התבשרנו על הירי שממנו נפגעה אישה תמימה ברהט.
זו הפעלה מורכבת שהביאה להצלחה ולהפללה של 18 חשודים בעשרות עסקאות אמל"ח וסמים,
אני מלא הערכה לשוטרי ימ"ר נגב על פעילות המשפיעה באופן ישיר נגד האלימות בחברה הערבית. יישר כח!

מפקד מרחב הנגב- תנ"צ נחשון נגלר אמר:
מדובר בפעילות משמעותית, שנמשכה מספר חודשים, בהובלת היחידה המרכזית של מרחב נגב. הפעלת סוכן והחדרתו לתוך קבוצות פשיעה בתחום האמל"ח והסמים מהווה נדבך נוסף במאבק הנחוש של מרחב נגב בטיפול ומיגור בפשיעה החמורה באזור. פעילות הסוכן כוונה באופן ממוקד כנגד ראשי הפירמידה שמחוללים את הפשיעה באזור ובגזרה קשה תוך איסוף ראיות באופן חכם, מקצועי ואיכותי. פעילות הסוכן מצטרפת לפעילות רחבה שאנו מבצעים, במהלך כל השנה, על פי קו הפעולה המנחה של המרחב: "מעבר מהגנה להתקפה", תוך שימוש בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו לצורך מיגור תופעות פשיעה ומוקדים עבריינים אשר פוגעים בכל רבדי החברה ובכדי לחזק את תחושת ביטחון לציבור.

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישרא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו