יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

תושבת מודיעין עילית נעצרה עם מאות גרם סמים מוסתרים בצידנית

תושבת מודיעין עילית בשנות ה-20 לחייה נעצרה בירושלים לאחר שנמצאו ברכבה למעלה מ-800 גרם סמים מסוגים שונים, מוסתרים בצידנית ורודה לתינוק.

13:59 ,19/02/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעילות של משטרת ישראל נעצרה תושבת מודיעין עילית בשנות ה-20 לחייה, בחשד להחזקה והפצת סמים אסורים בכמויות מסחריות. האישה נעצרה בירושלים לאחר שברכבה אותרו מאות גרמים של חומרים חשודים כסמים, שהוחבאו בצידנית ורודה לתינוק.

שוטרי יחידת השיטור העירוני של מחוז ירושלים עצרו את החשודה לבדיקה, ומיד הבחינו בריח חריף של סמים שנדף מהרכב. בצידנית שהייתה מונחת על כיסא התינוק אותרו למעלה מ-800 גרם של חומרים חשודים, ביניהם קנאביס, סיגריות ממולאות סמים וחומרים נוספים.

כמו כן נמצא ברכב מתקן לפריטת מטבעות, ככל הנראה לצורך סחר בסמים. האישה נעצרה והועברה לחקירה, והבוקר הוארך מעצרה ב-3 ימים נוספים.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה רואה בחומרה רבה את התופעה של הסתרת סמים בפריטי תינוקות, ופועלת באופן נחוש למיגור הסחר בסמים הפוגע בחברה."

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו