יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

תושבת ירושלים תקפה בבית כנסת ונעצרה עם כתמי דם על בגדיה

תושבת ירושלים בת 50 ניסתה לתקוף מתפללים בבית כנסת במאה שערים. היא נמלטה, אך אותרה על ידי המשטרה ונעצרה לחקירה.

12:40 ,15/09/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אתמול בבוקר (שבת), תושבת ירושלים בת 50 נכנסה לבית כנסת בשכונת מאה שערים וניסתה לתקוף את המתפללים בכלי תקיפה חד. לאחר שתקפה מספר אנשים, בהם פצוע קל שלא נזקק לטיפול רפואי, היא נמלטה מהמקום. זמן קצר לאחר מכן, אותרה החשודה על ידי שוטרי תחנת לב הבירה, כשהיא עם כתמי דם על בגדיה. היא נעצרה במקום והועברה לחקירה בתחנת המשטרה.

התקיפה החלה בשעות הבוקר, כאשר האישה נכנסה לבית הכנסת במאה שערים ופתאום החלה לתקוף את המתפללים בכלי חד. מתפללים שנכחו במקום הצליחו להתגבר עליה ולהוציא את כלי התקיפה מידיה. למרות התוקפנות שלה, הפצוע היחיד באירוע היה אדם שנחתך באצבעו ולא נדרש לטיפול רפואי.

לאחר התקיפה, האישה עזבה את המקום. עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים פתחו בסריקות לאיתורה. היא נמצאה בסמוך למקום עם כתמי דם על בגדיה ונעצרה מיד. החשודה, תושבת השכונה, הועברה לחקירה בתחנת המשטרה.

במהלך חקירתה של החשודה, נבחן המניע שעומד מאחורי התקיפה והאם היא פעלה לבדה או שהיו לה מניעים נוספים. נכון לעכשיו, המשטרה לא פרסמה פרטים נוספים על האירוע, מלבד העובדה כי החשודה תובא בפני בית משפט הבוקר לצורך דיון בהארכת מעצרה.

מקרה זה העלה שאלות בנוגע לאבטחת בתי הכנסת, במיוחד במקומות שבהם קיים ריכוז גבוה של קהל. לדברי אחד המתפללים שנכח באירוע, המקרה התרחש במהירות רבה והוביל לחששות בקרב המתפללים. "לא ציפינו לדבר כזה. זה היה מבהיל מאוד", הוא אמר.

דוברות המשטרה פרסמה הודעה רשמית על האירוע: "כשהיא חמושה בכלי תקיפה, התעמתה תושבת ירושלים עם מתפללי בית כנסת ונמלטה. היא אותרה על ידי השוטרים בסמוך כשכתמי דם על בגדיה, ונעצרה לחקירה".

עוד צוין כי חקירת האירוע נמשכת, ובמקביל נבדקים מניעים אפשריים נוספים לתקיפה.

המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע, והחשודה תובא בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרה. הציבור מחכה להבהרות נוספות, בתקווה להבנת המניעים שהובילו לתקיפה זו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו