יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

פענוח רצח הקשיש שנרצח ביום חתונתו • צפו במעצר המסתערבים

נרצח ביום חתונתו- בסיום חקירה מורכבת של שוטרי מחוז צפון פוענח ארוע רצח ושוד של קשיש שאותר כפות בביתו ללא רוח חיים.

13:01 ,05/11/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתאריך 06/08/23 סמוך לשעה 05:40 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות גבר בשנות ה-70 לחייו שאותר ללא רוח חיים בביתו במוקייבלה כשהוא קשור בידיו, ברגליו וכשפיו סתום באמצעות נייר דבק שהודבק בחוזקה.

 היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב העמקים במחוז צפון פתחה בחקירה ולאחר כחודש וחצי של פעילות סמויה עצרו 3 חשודים ברצח ובשוד של הקשיש. אחד מהחשודים נעצר בנמל התעופה בן גוריון רגע לפני שטס לירח דבש.

במהלך החקירה עלה כי החשודים שמעו שהקורבן עומד להתחתן ועל כן שיערו כי על פי המסורת היא מחזיק בביתו כסף וזהב רב- שאמורים לשמש כמתנת החתונה.

עוד עלה מהחקירה כי החשודים הגיעו לביתו של הקשיש בשני רכבים, קשרו את ידיו ירגליו, פתחו את הכספת ולאחר כשעה בביתו נמלטו מהמקום כשברשותם 3800 שח אותם גנבו מהקורבן. "הדבקנו את היידים שלו, קשרנו אותו ידיים רגלים כל אחד בנפרד, שמנו דבק על הפה שלו, ….אמר שיש כספת מאחרי הארון פתחנו את הכספת לא היה בה כלום".

בסיום חקירה אינטנסיבית שכללה פעולות חקירה רבות, הוגש כנגד השלושה כתב אישום בגין רצח ושוד באמצעות פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת.

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו