יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

עליית מדרגה? "אחים לנשק" נתפסו רגע לפני שדרדרו רכבים לכביש 1

המשטרה חשפה וסיכלה בוקר ניסיון של מתפרעים לחסום את כביש 1 עם רכבים מוצתים על מנת לסכן משתמשי דרך. 8 חשודים נעצרו במהלך המאבק למנוע את החסימה

11:30 ,20/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר בשעה 06:30, כוחות משטרה איתרו מספר אנשים בסמוך למתקן מקורות בכביש מספר 1 לכיוון מזרח, שלפי החשד התכוונו לחסום את הכביש בשלושה רכבים מושבתים עם חבלים קשורים בחלקם הקדמי ולהבעירם באש. בתוך הרכבים ובסביבתם נמצאו מערומי קרשים, ג'ריקנים של דלק, צמיגים, כפפות וסמרטוטים.

לפי חשד המשטרה, מספר פורעי חוק תכננו להעלות את הרכבים באמצעות חבלים אל כביש 1 בשעת עומס תנועה כבדה, כדי לחסום את הציר העמוס ולהבעיר את הרכבים באש תוך סיכון חיי משתמשי הדרך.

בלשי המשטרה שהגיעו למקום עיכבו ועצרו לחקירה 8 חשודים מעורבים שונים. חלק מהחשודים התנגדו למעצר, לא נשמעו להוראות השוטרים, ניסו להתעמת איתם ולהעלות בכוח את הרכבים לכביש 1 ללא הצלחה. אחד השוטרים נפצע קל בפניו במהלך המאבק. השוטרים מנעו בגופם את חסימת הציר, הצתת הרכבים והסכנה למשתמשי הדרך.

כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום כשמוחים נוספים חסמו נתיב בכביש 1 וירו רימון עשן תוך שיבוש שדה הראייה של הנהגים והסכנתם. 4 מפרי סדר נוספים נעצרו. המשטרה הדפה את המתפרעים והכביש נפתח לתנועה.

דוברת המשטרה אמרה: "אנו רואים בחומרה רבה כל מעשה עברייני המסכן משתמשי דרך בניגוד לחוק. חופש המחאה אינו החופש להצית רכבים, לפגוע בחופש התנועה של אלפים, לשבש ראיית נהגים ולסכנם ולהתעמת עם שוטרים. נמשיך לאפשר מחאה חוקית, אך לא נאפשר התפרעויות אלימות שמסכנות את שלום הציבור".

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טוני הגיב:

    בהמות
    עבריינים
    מדינה של אי צדק
    דם אחד סמוק משל השני.
    כולללללל מפירי החוק חייבים להיענש, לא משנה מאיזה מגזר הם.
    דייי נימאס.
    ושופטי האי צדק לא עובדים כמו שצריך

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו