יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

עוקץ השכפ"צים: הונה חיילים בעשרות אלפי שקלים ונעצר

שוטרי מחוז מרכז חשפו הונאת ענק של "עוקץ השכפ"צים" שגבה כספים מחיילים ובני משפחותיהם עבור ציוד לחימה שמעולם לא סופק. החשוד נעצר ונחקר

18:51 ,31/12/23
דובר צה"ל
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שוטרי מחוז מרכז חשפו בימים האחרונים הונאת ענק של "עוקץ השכפ"צים", במסגרתה עצר תושב חולון בן 20 שגבה מחיילים, בני משפחותיהם וחבריהם עשרות אלפי שקלים במהלך מלחמת "חרבות ברזל", עבור מכירה כוזבת של ציוד לחימה טקטי.

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה מואצת לאחר קבלת תלונות רבות על חשד להונאת החיילים. תחילה בחנו החוקרים 10 תלונות דומות, שמתוכן עלה כי החשוד פרסם ברשתות החברתיות שהוא יבואן של ציוד לחימה טקטי והציע לחיילים לרכוש ממנו קסדות, נעליים, וסטים ושכפ"צים.

עם התפתחות החקירה, הצליחו השוטרים לחשוף את שיטת ההונאה שכללה העברת כספים מצד חיילים ובני משפחותיהם לחשוד, עבור ציוד שמעולם לא סופק בפועל. בין הנפגעים היו גם חיילים הלוחמים כעת ברצועת עזה.

בעקבות החקירה הסמויה, עצרו השוטרים לאחרונה את החשוד, תושב חולון בן 20 בשם אדיר עוזרי, ומעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה. החקירה העלתה כי החשוד יצר קשר עם למעלה מ-500 חיילים ובני משפחותיהם והונה אותם בסכום כולל של עשרות אלפי שקלים.

משטרת ישראל קוראת לכל מי שנפגע מהחשוד להגיש תלונה בתחנת המשטרה הקרובה לביתו. החקירה בפרשה זו נמשכת וככל הנראה צפויים עוד פרטים ועדכונים בימים הקרובים.

המשטרה מבקשת להזהיר את הציבור מפני הונאות מסוג זה ולוודא היטב טרם ביצוע תשלומים עבור מוצרים המוצעים ברשת. יחד עם זאת, היא מוקירה את ערנות האזרחים שסייעה בחשיפת הונאה זו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו