יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

עובדת איחוד הצלה נעצרה בחשד למעילת מאות אלפי שקלים

עובדת באיחוד הצלה שהשתתפה בתכנית שיקום אסירים, נעצרה בחשד למעילה של מאות אלפי שקלים. על פי החשד היא דיווחה על תאונות דרכים פיקטיביות

09:39 ,30/01/24
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עובדת בת 30 מארגון איחוד הצלה נעצרה השבוע בחשד למעילה של מאות אלפי שקלים מכספי הארגון. המעצר בוצע על ידי יחידת ההונאה במחוז ירושלים, לאחר שאיחוד הצלה הגיש תלונה על חשד להונאה ומעילה.

העובדת הועסקה במסגרת תכנית שיקום אסירים, וטיפלה בתחום התחבורה והקשר עם מוסכים לטיפול ברכבי הארגון. על פי החשד, היא דיווחה על תאונות דרכים של רכבי איחוד הצלה שמעולם לא התרחשו, והגישה חשבוניות מזויפות לכיסוי נזקים בדויים.

הכספים שנגבו במרמה הועברו על ידה לקרובי משפחתה ולמוסדות שונים לשימושה האישי. המשטרה חושדת כי מדובר בהיקף מעילה של מאות אלפי שקלים לאורך תקופה. בנוסף נעצרה גם אחותה של העובדת בחשד לקבלת כספים שהושגו במרמה.

מאיחוד הצלה נמסר כי הארגון רואה בחומרה רבה כל ניסיון למעילה, וכי מנגנוני הבקרה איתרו את הפעילות החשודה שהובילה להגשת התלונה במשטרה. החקירה בפרשה נמשכת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו