יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

נהג כבן 60 נפצע קשה בפיצוץ במיניבוס סמוך למחלף וולפסון

מיניבוס ריק מנוסעים התפוצץ הבוקר סמוך למחלף וולפסון בחולון, נהג כבן 60 נפצע באורח קשה מהפיצוץ האדיר ופונה לבית החולים

09:04 ,27/05/24
כבאות והצלה
קרדיט: כבאות והצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע חריג התרחש הבוקר (שני) סמוך למחלף וולפסון בחולון, כשמיניבוס ריק מנוסעים התפוצץ באורח אלים בשעה 06:20 בבוקר. בעקבות הפיצוץ האדיר נהג המיניבוס, גבר כבן 60, נפצע קשה ופונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון הסמוך.

עדי ראייה סיפרו כי "שמענו רעש חזק של פיצוץ ומייד יצאנו למקום. כשהגענו, ראינו מיניבוס עולה באש לחלוטין". הפארמדיקים שטיפלו בנהג מסרו כי "הוא היה בהכרה, עם 50% כוויות קשות בגופו ופצעי רסס, הרחקנו אותו מהאש ופינינו אותו במצב קשה".

צוותי כיבוי אש וחילוץ של כבאות והצלה פועלים במקום לכיבוי חלקי השריפה שהתלקחה במיניבוס. המשטרה עדכנה כי חוקרים את רקע האירוע החריג, כשההערכה הראשונית היא שהפיצוץ נגרם כנראה ממטען שהוצמד למיניבוס על רקע פלילי.

שוטרי מרחב איילון במשטרת מחוז תל אביב בראשות קצין החקירות איסוף ממצאים ואיתור עדים לצורך הבנת נסיבות האירוע. הפצוע פונה לטיפול דחוף במרכז הרפואי וולפסון, שם מסרו שמצבו קשה וכי הוא מקבל טיפול ממערך הטראומה בבית החולים בראשות ד"ר אדם גולדשטיין.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו