יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

כך סיכלו בלשי המשטרה מכירת "צעצועים מסוכנים" לקראת פורים

מעלה ממאה כוורות זיקוקים ואמצעי פירוטכניקה נתפסו על ידי השוטרים הסמויים ברשותן של שתי צעירות תושבות מרכז הארץ

16:35 ,27/02/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות מוגברת לאכיפת סחר, שימוש והחזקת "צעצועים מסוכנים" כהגדרתם לקראת חג פורים, ובכלל. במהלך פעילות בלשי ימ"ר מחוז ירושלים הבוקר, סוכלה על ידם מכירת עשרות רבות של כוורות זיקוקין ומאות נפצים ופריטים נוספים. בין היתר, עלה חשד כי השתיים אף מעורבות בעבירות סחר בסמים.

בפעילות זאת שבוצעה, הועברו שתי החשודות תושבות מרכז הארץ בשנות ה-20 לחייהן, לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לעבירות סחר והחזקת פריטי פירוטכניקה מסוכנים מעין אלו. בהמשך היום ובהתאם להתפתחות החקירתית בעניינן, יובאו החשודות במהלך היום בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרן.

מדובר בתפיסה נוספת בגזרת העיר ירושלים וסביבתה במהלך השבוע האחרון, זאת לאחר שבשבוע החולף נתפסו במספר מקרים עשרות כוורות זיקוקין ופריטים נוספים ברשותם של חשודים ביניהם קטין, ואמצעים אלו הוחרמו על ידי המשטרה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל הגבירה את פעילות האכיפה בנושא "צעצועים מסוכנים" ואמצעי פירוטכניקה בלתי חוקיים מעין אלו, העלולים לגרום לפגיעה פיזית ואף לגבות חיי אדם בשל שימוש פוחז בהם בניגוד לחוק. לצד זאת, ממשיכה כל העת המשטרה את מאבקה בעבירות הקשורות בסמים, בדגש לעבירות גידול סחר והפצתם. פעילות זאת תימשך בתקופה הקרובה ביתר שאת במטרה לשמור על שלום הציבור, צעירים ובני נוער בפרט."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו