יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

כך גנבו החשודים כספות וברחו עמן בפחי אשפה • צפו בתיעוד

שוטרי היל"פ ירקון ותחנת תל אביב צפון עצרו חשודים בגניבת כספות מעסק בפארק הירקון. החשודים גנבו מעל 14 אלף שקל במזומן. המשטרה הגישה כתב אישום

09:55 ,04/01/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ב-9 בנובמבר 2023 התקבלה תלונה במשטרת ישראל על התפרצות למתחם בילוי בפארק הירקון בתל אביב. מיד עם קבלת התלונה, שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון (היל"פ) יחד עם שוטרי תחנת תל אביב צפון, פתחו בחקירה אינטנסיבית של המקרה.

על פי החשד, החשודים הגיעו למקום עם משאית של ספק מוכר ידוע, קפצו מעל גדר המתחם ופרצו למשרדים שבפנים. שם ניסו החשודים לנתק את מצלמות האבטחה, ולאחר מכן עקרו באמצעות כלי ריתוך זמינים 7 כספות מהקיר. את הכספות הם העמיסו לתוך פחי אשפה גדולים שהיו במשאית, ונמלטו מהמקום ברכב שמספרו זויף.

באופן זה הצליחו החשודים לגנוב סכום של מעל 14,000 ש"ח במזומן שהיה בכספות, בנוסף לפנקסי המחאות וכרטיסי אשראי. בעזרת כרטיסי האשראי ביצעו החשודים עסקאות נוספות בסך כ-9,000 ש"ח.

מן החקירה עלה כי ייתכן שהחשודים הכינו את הפריצה מראש – 4 ימים לפני גניבת הכספות, אחד החשודים יחד עם חשודים נוספים כבר התפרצו לאותם משרדים וגרמו בהם נזק.

בעקבות חקירה מורכבת ומאומצת שכללה שימוש במגוון אמצעי חקירה, טכנולוגיים ומודיעיניים, הצליחו שוטרי היל"פ ותחנת תל אביב צפון לאתר את זהות החשודים ולאסוף נגדם ראיות חותכות.

שניים מהחשודים, תושבי הכפר שועפט וירושלים בני 21 ו-24 נעצרו ונגדם הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום ראשון בפרשה, בעבירות של התפרצות לעסק, גניבה, זיוף כלי רכב ועבירות הקשורות באמצעי תשלום. כמו כן הוגשה בקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים.

ב-26 בדצמבר נעצר חשוד שלישי, שוהה בלתי חוקי בן 32 מרמאללה. היום הוגש נגדו כתב אישום שני בפרשה, באותן עבירות, ובנוסף בגין שהייה בלתי חוקית בישראל. גם נגדו הוגשה בקשה להארכת מעצר.

החקירה בפרשה נמשכת ומנוהלת על ידי תחנת תל אביב צפון בשיתוף פעולה עם היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ). ייתכן כי בהמשך יוגשו כתבי אישום נוספים.

צפו בתיעוד הפריצה

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו