יום שני, 02/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה חשוד באיומים על נתניהו בטלגרם

יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה נגד תושב בנימינה בחשד לאיומים ברצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בטלגרם. החשוד נעצר ויובא לדיון בהארכת מעצר

14:51 ,18/07/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יחידת הסייבר בלהב 433 של משטרת ישראל פתחה היום בחקירה בעקבות איומים ברצח נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. החקירה נפתחה לאחר שהתקבל מידע על איומים שנשלחו בקבוצת טלגרם נגד ראש הממשלה. מהחקירה עולה כי החשוד, תושב בנימינה, איים על ראש הממשלה במסגרת קבוצה ברשת הטלגרם.

בעקבות המידע, בלשי יחידת הסייבר פעלו במהירות ואיתרו את החשוד. היום הוא נעצר והובא לחקירה במשרדי יחידת הסייבר. בסיום החקירה, ובהתאם לממצאיה, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

דוברות המשטרה מסרה: "משטרת ישראל לוקחת ברצינות רבה כל איום על חיי אדם, ובפרט כאשר מדובר באיומים על חיי ראש הממשלה. אנו נמשיך לפעול בנחישות ובמקצועיות לאתר ולעצור כל גורם המאיים לפגוע בביטחון האזרחים ובביטחון המדינה."

המקרה מדגיש את החשיבות הרבה של שיתוף פעולה מהיר ויעיל בין יחידות המשטרה השונות, ואת יכולתה של יחידת הסייבר להתמודד עם איומים במרחב המקוון. המאמץ המשותף של בלשי יחידת הסייבר והחוקרים אפשר את מעצרו המהיר של החשוד ואת הגשתו לדין.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו