יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

טרגדיה מחרידה בערד: בן חשוד כי דקר למוות את אמו בת ה-57

בן 20 מערד חשוד בדקירת אמו בת ה-57 למוות. המשטרה עצרה את החשוד לחקירה לאחר שהגיע לתחנה וסיפר על המקרה. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה

08:05 ,18/06/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום בשעות הלילה (שלישי), תושב ערד, כבן 20, נעצר לחקירה בחשד כי דקר את אמו בת ה-57 למוות. על פי דיווחי המשטרה, הבן הגיע לתחנה וסיפר על המקרה המחריד. מותה של האם נקבע במקום על ידי כוחות ההצלה.

בשעה 04:54 התקבל דיווח במוקדי החירום על אישה שנפצעה באירוע אלימות ברחוב יהודה בערד. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על אישה בת 57 ללא סימני חיים, עם פצעי דקירה בכל גופה.

פראמדיק מד"א רוני כהנא סיפרה: "חברנו לכוחות המשטרה, הם הובילו אותנו אל האישה ששכבה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פתחה הבוקר בחקירה עם קבלת דיווח אודות אירוע אלימות שבמהלכו, על פי החשד, דקר חשוד את אימו בדירה בעיר ערד. כוחות משטרה של תחנת ערד שהוזעקו למקום איתרו את הקורבן ללא רוח חיים, וגורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה במקום. החשוד, תושב ערד בשנות ה-20 לחייו, נעצר לחקירה."

המקרה המזעזע עורר זעזוע רב בקרב תושבי ערד והאזור. המשטרה ממשיכה בחקירת המקרה, וניסיון להבין את המניעים שהובילו לטרגדיה הקשה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני הגיב:

    אני בטוח שלרוב תושבי ערד אין מושג מהמקרה, אז כנראה הם לא מזועזעים

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו