יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

חציית גבול? 8 שוהים בלתי חוקיים נתפסו בניידת אמבולנס פרטית

לוחמי מג"ב ולוחמי המעברים עצרו הלילה אמבולנס פרטי ובתוכו שמונה שוהים בלתי חוקיים, לאחר שחשדו כי נהג האמבולנס שיקר בנוגע ל"אירוע רפואי".

14:35 ,12/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במבצע משותף של לוחמי משמר הגבול ולוחמי המעברים של צה"ל, נעצרו הלילה שמונה שוהים בלתי חוקיים שהוברחו בתוך אמבולנס פרטית. הלוחמים שפעלו במעבר "עופר" שעל ציר 443, חשדו כי נהג האמבולנס שיקר כשטען שהוא בדרכו ל"אירוע מציל חיים".

בבדיקה מול מערכות הביטחון התברר כי לא התרחש אירוע רפואי באותה עת, כפי שטען הנהג. בעקבות חשדם, החליטו הלוחמים לבדוק את האמבולנס, ובתוכה גילו את שמונת השוהים הבלתי חוקיים שהוסתרו במטרה להבריחם לשטחי ישראל.

נהג האמבולנס, תושב ירושלים, וכן שמונת השוהים הבלתי חוקיים מהגדה המערבית, נעצרו ונלקחו לחקירה במשרדי אגף החקירות של מג"ב עוטף ירושלים.

מפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק, הדגיש את החשיבות הביטחונית הגדולה במאבק נגד חדירת שוהים בלתי חוקיים מהשטחים לישראל. "הם מהווים פוטנציאל משמעותי לפגיעה באזרחים ובביטחון המדינה", אמר.

תפיסת השוהים הלילה מצטרפת למבצע הגירה נרחב שמוביל מג"ב מאז פרוץ הלחימה ברצועת עזה. במסגרת המבצע, נעצרו מתחילת המלחמה יותר מ-6,100 שוהים בלתי חוקיים, כ-700 מהם רק בשבוע האחרון.

"עקב המצב הביטחוני הרגיש, אנו פועלים בנחישות לסכל מבעוד מועד כל ניסיון להבריח ממדינות שכנות גורמים עוינים וחשודים פוטנציאלים אל תוך המדינה", הוסיף המפקד.

שר הבריאות אוריאל בוסו אמר בתגובה:‏ אני רואה בחומרה רבה את האירוע בו השתמשו באמבולנס פרטי להברחת שוהים בלתי חוקיים. רכב הצלה צריך לשמש אך רק למטרה אחת – הצלת חיים. כל שימוש אחר מהווה פגיעה בבריאות הציבור.
דרשתי לשלול את רשיון האמבלונס של הנהג ושל חברת האמבולנסים, כמו כן אני קורא לרשויות האכיפה למצות את הדין עם כלל המעורבים על מנת שמקרים חמורים כאלו לא יישנו.6,8K10:36
 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו