יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

חמש נשות צוות נעצרו בחשד להתעללות בפעוטון בטבריה

בפעילות של שוטרי המחוז הצפוני נעצרו חמש נשות צוות מפעוטון פרטי בטבריה בחשד להתעללות בתינוקות וילדים בגילאים 3 חודשים עד 3 שנים

20:24 ,16/06/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעולה משטרתית רחבת היקף, עצרו שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל חמש נשות צוות מפעוטון פרטי בעיר טבריה בחשד לפגיעה והתעללות בתינוקות וילדים בגילאים 3 חודשים עד 3 שנים.

החקירה נפתחה בעקבות תלונות שהגיעו לאחרונה למשטרת ישראל, שעניינן התעללות במספר ילדים בפעוטון בטבריה. חקירה זו, שעד כה נוהלה באופן חשאי, הפכה הבוקר (א') לגלויה עם מעצרן של החשודות, תושבות טבריה ויבניאל, בחשד לעבירות של התעללות בקטינים חסרי ישע על ידי האחראי שאינו הורה.

במשטרת ישראל רואים בחומרה רבה התעללות בקטינים או בחסרי ישע, במיוחד כאשר המעשים מתבצעים על ידי אלו שהופקדו על שלומם ובטחונם. דובר המשטרה מסר: "התעללות בפעוטות שאין ביכולתם להגן על עצמם או לדווח על מצוקתם חמורה אף יותר, ומשטרת ישראל תפעל בנחישות ובאופן נמרץ כדי למצות את הדין עם האחראים".

בהתאם לממצאי החקירה הנוכחיים, צפויה המשטרה לבקש מחר בשעות הבוקר להאריך את מעצרן של חלק מהמעורבות בבית משפט השלום בטבריה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו