יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

זלזול הקודש? אפוד מגן נתפר מוסתר בציצית ואמל"ח נתפסו על חם

במבצע מעצרים בנתניה נעצרו 4 חשודים בהחזקת סמים ואמל"ח. המשטרה חשפה אפוד מגן שתפור בתוך ציצית ואמצעי לחימה נוספים.

12:12 ,28/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך מבצע מעצרים שהתרחש הבוקר בנתניה, נדהמו השוטרים לגלות תחבולה מפתיעה: אפוד מגן שנתפר בתוך ציצית לצד אמצעי לחימה שונים וחומרים החשודים כסמים. כח משימה מיוחד שפעל במחוז מרכז עצר ארבעה חשודים במעורבות בהחזקת הסמים ואמצעי הלחימה.

בלשי תחנת נתניה, בשיתוף לוחמי יס"מ שרון, בלשי יל"פ שרון, לוחמי מג"ב וכוחות נוספים ממרחב שרון, הובילו את הפעילות היזומה בעיר. במהלך הפעילות, ביצעו השוטרים מספר חיפושים בבתי החשודים. במהלך החיפושים התגלו פריטים רבים המעלים חשד לעבירות חמורות, ביניהם אקדח אייר סופט, ערכת "רוני" לאקדח, לוחיות זיהוי משוכפלות, אפוד מגן התפור כציצית וחומרים החשודים כסמים מסוג חשיש ומריחואנה.

תפיסת האפוד המגן התפור בציצית הייתה ההפתעה הגדולה ביותר עבור השוטרים. השילוב הבלתי צפוי בין פריט לבוש דתי לאמצעי מיגון מעיד על התחכום והתחבולה של החשודים בניסיון להסתיר את פעילותם הפלילית. דוברת המשטרה מסרה כי "בלשי תחנת נתניה ולוחמי יס"מ שרון חשפו תחבולה מפתיעה וחמורה. הממצאים מעידים על חשיבה מתוחכמת וניסיון להטעות את רשויות האכיפה."

המבצע המורכב בוצע בתיאום ובשיתוף פעולה הדוק בין כמה יחידות משטרה במרחב שרון. השוטרים ניהלו חיפושים קפדניים וחשפו את הממצאים המפתיעים. הפעילות כללה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ואמצעי איסוף מודיעין, אשר סייעו לזהות את החשודים ולבצע את המעצרים בצורה מהירה ויעילה.

לדברי גורמים במשטרה, החשודים שנעצרו הם חלק מרשת פלילית המפעילה מערך שלם של עבירות, כולל החזקת סמים ואמצעי לחימה. השוטרים חושדים כי החשודים פעלו להסתיר את פעילותם באמצעות התחבולה הייחודית של תפירת אפוד המגן בתוך ציצית, במטרה להסתירו ולמנוע את גילויו על ידי כוחות האכיפה.

החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה בנתניה, שם הם נחקרים כעת על מעורבותם בעבירות המיוחסות להם. החקירה צפויה להימשך בימים הקרובים ובמהלכה ייבדקו קשרים נוספים של החשודים והאם הם מעורבים בעבירות נוספות.

 

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו