יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

הקטנוע של איחוד הצלה שימש לסחר בסמים: המתנדב נעצר

במחוז ירושלים נעצר מתנדב איחוד והצלה בחשד לסחר בסמים. בקטנועו נמצאו סמים, סיגריות אלקטרוניות ומזומן רב.

17:59 ,25/06/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במחוז ירושלים התרחש אמש אירוע בלתי שגרתי שהוביל למעצרו של מתנדב בארגון איחוד והצלה בחשד לסחר בסמים. האירוע החל בשעות הערב המוקדמות כאשר התקבל דיווח במשטרת ירושלים על עסקת סמים שמבוצעת ברחוב פארן בירושלים.

הדיווח שהתקבל הוביל להזעקת שוטרי מחוז ירושלים למקום. השוטר הראשון שהגיע, מיחידת האופנועים של תחנת לב הבירה, זיהה אופנוע חשוד המעורב בעסקת הסמים. לתדהמתו, האופנוע השתייך לארגון איחוד והצלה, ועליו רכב מתנדב בארגון, בשנות העשרים לחייו ותושב מועצה אזורית מטה בנימין.

השוטר עיכב את החשוד לבדיקה ובמהלכה ערך חיפוש מקיף באופנוע ועל גופו של המתנדב. החיפוש העלה ממצאים מרשיעים: בתאי האופנוע נמצאו חומר החשוד כסם מסוג קנאביס בעשרות שקיות ארוזות ומוכנות להפצה, סיגריות אלקטרוניות ובקבוקים עם חומר החשוד כשמן קנאביס. בנוסף, נמצאו אצבעות חשיש במשקל של כ-150 גרם וכסף מזומן בסכום של 20,000 ש"ח בארגז האחורי של האופנוע.

החשוד נעצר מיד ונלקח לחקירה בתחנת לב הבירה. במסגרת החקירה, נתפס גם נשקו האזרחי שנשא ברישיון. לאחר חקירתו הראשונית, הוחלט להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בירושלים. השופט קבע כי המעצר יוארך בשישה ימים, עד לתאריך 30.6, כדי לאפשר למשטרה למצות את החקירה.

מפקד תחנת לב הבירה, נצ"מ שלומי טובול, הגיב למקרה החריג: "קטנוע של ארגון חירום והצלה מלא בסמים הוא אינו מראה שכיח. השימוש שעשה החשוד באופנוע של ארגון חירום והצלה בכדי להסוות סמים ופעילות פלילית של סחר בסמים, בזוי וראוי לכל גנאי. מעבר לפשיעה שבה היה מעורב, הוא גם פגע בשמו של הארגון החשוב שבו הוא מתנדב. אנחנו נמשיך בחקירה במטרה למצות עמו את הדין, ובפעילות הנחושה שלנו נגד סוחרי ומפיצי הסמים."

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו