יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשודים בדרדור הפח בהפגנת הסלולר

כתב אישום הוגש נגד שניים מהמעורבים בפציעתה הקשה של מירל דז׳ילובסקי, שעברה במקום במהלך ההפגנה נגד עצור בהצתת חנות הסלולר בירושלים

14:43 ,05/01/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חוקרי המשטרה השלימו את חקירתם של שניים מהמעורבים בפציעתה הקשה של מירל דז׳ילובסקי, שעברה במקום במהלך הפרת סדר אלימה שהתקיימה במהלך חודש דצמבר ברחוב יחזקאל ובר אילן בירושלים. החקירה נמשכת ביחס למעורבים נוספים.

בתאריך בשעת ערב מאוחרת, התקיימה מחאה שגלשה להפרת סדר ברחוב יחזקאל, על רקע מעצרו של חשוד בהצתת חנות סלולר, במהלכה חסמו המפגינים את תנועת כלי רכב במקום, הפכו והבעירו פחי אשפה במרכז הכביש והתעמתו עם כוחות המשטרה ומג"ב שפעלו במקום להשבת הסדר. במהלך הפרת סדר זאת ובסמוך אליה, חברו מספר צעירים יחדיו, הציתו את תכולת פח המוצב במקום ומיד לאחר מכן דרדרו את הפח במורד הרחוב שם הייתה מירל דז'ילובסקי, עוברת אורח שנפגעה מפגיעת הפח ופונתה לטיפול רפואי באורח קל ובהמשך הדרדר מצבה והוגדר קשה.

בעקבות המקרה נפתחה חקירה מאומצת במטרה להתחקות אחר החשודים במעשה. בתוך כך בוצעו פעולות מבצעיות, חקירתיות ומודיעיניות מגוונות, שהובילו למעצרם של שני החשודים שהיו בבריחה. בתאריך 25.12 נעצר אחד החשודים בירושלים, ויומיים לאחר מכן, נעצר חשוד נוסף באלעד, והשניים הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה. המעצרים בוצעו ע״י יחידות מחוז ירושלים בהם ימ״ר ירושלים ושוטרי תחנת לב הבירה.

מעצרם של שני החשודים הוארך בבימ"ש לטובת המשך החקירה, במהלכה נאספו ראיות ועדויות כנגדם. היום עם סיום החקירה בעניינם, הוגשה נגדם הצהרת התובע מטעם הפרקליטות ומעצרם הוארך בחמישה ימים נוספים, עד ליום שני הקרוב 9.1.23, לטובת הגשת כתב האישום.

מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלו שיפרו את הסדר ציבורי, ייפגעו בביטחון הציבור ורכושו ובפרט כנגד אלו שיסכנו ויפגעו בחייהם של אזרחים שומרי חוק תוך שנמצה את כלל היכולות והאמצעים שברשותנו על מנת לאתרם, להגיע לחקר האמת בחקירה ולמצות את הדין עמם בהתאם.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו