יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

החזה לשוטר ושדד אלפי שקלים מקשיש • צפו בתיעוד

חשוד בן 37 התחזה לשוטר ושדד קשיש בכרמיאל. המשטרה עצרה את החשוד לאחר חקירה והשימוש באמצעים טכנולוגיים.

15:29 ,15/07/24
משטרה
קרדיט: משטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעילות נחושה של שוטרי המחוז הצפוני נעצר חשוד שהתחזה לשוטר ושדד קשיש בעיר כרמיאל. המקרה התרחש בתאריך 28/06/24, כאשר אדם פנה לקורבן, הציג את עצמו כשוטר וביקש לבצע חיפוש עליו. במהלך החיפוש חיטט בכיסי הקורבן וגנב ממנו מעטפה עם אלפי שקלים.

מחקירת המקרה עולה כי הקורבן הבין שמדובר במתחזה וניסה למנוע ממנו לקחת את כספו. בתגובה לכך, החשוד דחף את הקורבן, שהפיל אותו לקרקע וחבל בידו. השודד הותיר את הקשיש שרוע על הקרקע ונמלט מהמקום.

המשטרה קיבלה את התלונה והחלה מיד באיסוף ראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. בעזרת שיתוף פעולה עם עיריית כרמיאל במסגרת תוכנית "עיר ללא אלימות", הצליחו השוטרים לחשוף את זהות השודד ולעצור אותו.

החשוד, תושב מג׳ד אל כרום בן 37, נעצר ומעצרו הוארך עד לתאריך 18/07/24 בבית משפט השלום בעכו.

דוברות המשטרה מסרה: "משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש באשר הם, המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי וחסרי ישע. נמשיך לפעול למען שמירה על ביטחון הציבור ומיצוי הדין עם העבריינים."

המשטרה מבקשת מהציבור להיות ערניים ולדווח על כל פעילות חשודה. אם מישהו מתבקש על ידי אדם זר לבצע חיפוש או פעולה אחרת שאינה תואמת את הנהלים הרגילים, יש לפנות מיד למשטרה.

קרדיט: משטרה

קרדיט: משטרה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו