יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

בן 48 נעצר בחשד למעשים חמורים בבית הכנסת בילדה בת 6

שוטרי תחנת חדרה עצרו תושב העיר בן 48 בחשד שביצע במספר הזדמנויות מעשים מגונים בקטינה בת 6, בביתו ובבית כנסת.

13:39 ,05/03/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חשד חמור של מעשים חמורים בקטינה בת 6 הוביל למעצרו של תושב חדרה בן 48. על פי החשד, האיש ביצע את המעשים החמורים במספר הזדמנויות, הן בביתו והן בבית הכנסת שבו נפגש עם הקטינה.

שוטרי תחנת חדרה פתחו בחקירה אתמול, לאחר קבלת תלונה על תושב העיר החשוד במעשים מגונים בקטינה. על פי החשד, האיש שכנע את הקטינה בת 6 באמצעות ממתקים כדי לבצע את המעשים המחפירים.

"עם קבלת התלונה, שוטרי תחנת חדרה עצרו בתוך זמן קצר את החשוד תושב העיר בן 48, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה," סיפר קצין משטרה המעורה בפרטי החקירה. "מהחקירה עלה כי החשוד ביצע את המעשים החמורים במספר הזדמנויות, בביתו ובבית הכנסת."

בית המשפט השלום בחדרה צפוי לדון בבקשת המשטרה להארכת מעצרו של החשוד, בהתאם לחומר החקירה והראיות שהצטברו נגדו. אם יימצא אשם, החשוד צפוי לעונש חמור על פגיעה חמורה בקטינה חסרת ישע.

"זהו מקרה קשה ביותר של פגיעה בקטינה, שמחייב חקירה יסודית ותגובה חריפה של רשויות אכיפת החוק," אמר בכיר במשטרה. "אנו מתייחסים ברצינות רבה לכל חשד לפגיעה בילדים, ונפעל באופן נחרץ כדי להבטיח שמקרים מסוג זה לא יישנו."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו