יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

במבצע משולב: כ-14 מיליון ש"ח בקריפטו והון שחור נתפסו

יחידת סייבר בלהב 433 ורשות המסים עצרו 3 חשודים שהעמידו ארנקי קריפטו להלבנת הון של ארגון פשיעה. נתפס הון שחור והוחרמו מטבעות דיגיטליים רבים.

09:43 ,12/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יחידת הסייבר בלהב 433 ויחידת יהלום ברשות המסים ערכו הבוקר מבצע מעצרים במסגרת חקירה בגין חשד להלבנת הון במטבעות קריפטוגרפיים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים עבור ארגון פשיעה.

במהלך חקירה סמויה שנמשכה מספר חודשים, חשפו החוקרים שלושה חשודים צעירים שהעמידו לרשות הארגון תשתית של ארנקים קריפטוגרפיים אשר שימשה את הארגון להלבנת רווחיו וההסתרתם מהרשויות.

הבוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, נעצרו 2 מהחשודים, כשחשודה שלישית עוכבה לחקירה. בחיפושים שנערכו בבתי החשודים, נתפסו מטבעות קריפטוגרפיים בשווי של כ-14 מיליון שקלים, כספת ובה מאות אלפי שקלים במזומן, וכן כסף נוסף שנמצא מוסלק בתוך מכונת כביסה.

החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, נחקרים כעת במשרדי היחידות על חשד לעבירות הלבנת ההון במטבעות הדיגיטליים וכן בגין עבירות נוספות על פקודת מס הכנסה. בתום החקירה הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט בראשון לציון.

הפרשייה חושפת את מעורבותם של ארגוני פשע בתחום המטבעות הדיגיטליים ואת השימוש שלהם בכלים חדשניים אלה למטרות פליליות של הלבנת הון. מעצרים אלה הם חלק ממאבק נרחב של רשויות האכיפה בישראל לצמצם את התופעה המתפשטת של הלבנת הון במטבעות וירטואליים.

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו