יום רביעי, 31/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

בושה: נתפס בביזת בתים בקרית שמונה שנפגעו מירי רקטות

תושב קרית גת נתפס על ידי שוטרי המחוז הצפוני בביזת בתים שנפגעו מירי רקטות בקרית שמונה. כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד החשוד.

12:17 ,11/07/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שוטרי המחוז הצפוני פועלים בעיר קרית שמונה החל מראשית מלחמת חרבות ברזל, השוטרים פועלים תחת אש, מטפלים במאות זירות נפילה ופועלים לשמור על רכושם של תושבי העיר שפונו מבתיהם.

בתאריך 03/07/24 לפנות בוקר התקבל דיווח בתחנת קרית שמונה על אדם חשוד שנצפה הולך בתוך שיחים במרכז העיר. מיד עם קבלת הדיווח שוטרים הגיעו למקום ועצרו את החשוד. בחיפוש שביצעו השוטרים בתיקו של החשוד, אותר רכוש רב הכולל תכשיטים רבים, מכשירים סלולריים, טאבלט ורכוש נוסף.

עם התקדמות החקירה ולאחר זיהוי בעלי המכשירים הסלולריים והטאבלט, הגיעו השוטרים לשני בתים מהם נבזז הרכוש. אחד מהבתים נפגע במהלך המלחמה מרקטה ונסגר בעזרת פלטות עץ.

הבוקר, עם סיום שלב החקירה, תגיש יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד הבוזז, תושב קרית גת בן 37.

במשטרה מדגישים את החשיבות של מאבק בלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש באשר הם, במיוחד כלפי אותם עבריינים המנצלים את המצב הביטחוני בצפון ומנסים לבזוז את רכוש המפונים. "אנחנו פועלים בכל האמצעים כדי להגן על רכושם של התושבים בזמן שהם מפונים מאזורי הקרבות," אמר דובר המשטרה.

המעצר הזה הוא חלק מסדרת פעולות נרחבות שנוקטת המשטרה כדי להבטיח את ביטחונם ורכושם של תושבי הצפון. "העבודה שלנו אינה מסתיימת רק בזירות הנפילה. אנחנו ממשיכים לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע פשעים נוספים שיכולים לפגוע בתושבים," הוסיף הדובר.

תושבי קרית שמונה שהבתים שלהם נפגעו בירי רקטות נאלצו לעזוב את האזור בעקבות המצב הביטחוני, ומשטרת המחוז הצפוני פועלת ללא לאות כדי להבטיח שהרכוש שנשאר מאחור יישמר ויוגן מפני פשיעה. "אנו מבקשים מהציבור לדווח לנו על כל פעילות חשודה ולסייע לנו במאבק כנגד פשיעת רכוש בתקופה קשה זו," סיכם דובר המשטרה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו