יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

אפס סובלנות: כתב אישום יוגש נגד השחקנית שתמכה בטרור רשת

בסיום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני יוגש הבוקר כתב אישום כנגד שחקנית ומשפיענית רשת תושבת העיר נצרת | בן גביר "אל תנסו אותנו!"

11:29 ,29/10/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתאריך 24/10/23 בעקבות מספר פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית המפרסמת פוסטים ופעילות במדיות השונות בהם הביאה דברי שבח והסתה לארגון טרור.

החשודה הובאה לתחנת המשטרה שם נחקרה ונעצרה ובסיום חקירה מאומצת יוגש כנגדה הבוקר באמצעות פרקליטות מחוז צפון כתב אישום.

משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר. שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: מברך את שוטרי המחוז הצפוני על חקירה מאומצת שהובילה להגשת כתב אישום הבוקר נגד השחקנית ומשפיענית הרשת מאיסה עבד אלהאדי מנצרת, שהביעה תמיכה בטרור ברשתות החברתיות, למרות שחרורה בשבוע שעבר על ידי השופט ערפאת טהאה. זהו מסר ברור לכל אותם מסיתי רשת ותומכי טרור – משטרת ישראל לא תניח לכם עד אשר תבואו חשבון. אל תנסו אותנו!

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו