יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

ת"א:  שב"ח גנב במהלך 5 ימים, 4 רכבים, בשווי מאות אלפי שקלים

הגנב הבחין בניידות דולקות אחריו באיילון צפון נמלט במהירות גבוהה, נתקל בכיכר והרכב בו נהג התהפך מספר פעמים • צפו

10:07 ,24/04/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אישום: שוהה בלתי חוקי, תושב שכם בן 22,   גנב במהלך 5 ימים, 4 רכבים, בשווי מאות אלפי שקלים  בת"א. 

הנאשם נעצר על ידי שוטרי תחנת לב תל- אביב בליל ה , לאחר שפרץ עם אחר לרכב שחנה ברחוב משה דיין בת"א,  באמצעות ניפוץ חלון ברכב. השניים גנבו את הרכב והנאשם נהג בו ללא רשיון וללא ביטוח.  משהבחין הנאשם בניידות דולקות אחריו באיילון צפון נמלט במהירות גבוהה כשהוא מסכן את חיי השוטרים והמשתמשים בדרך, עד אשר נתקל בכיכר והרכב אותו נהג התהפך מספר פעמים.

בתום חקירה מהירה ומאומצת אספו שוטרי תחנת לב תל-אביב ראיות כנגד הנאשם לגניבה והתפרצות לשלושה רכבים נוספים מתל-אביב: ביום 7.4.23 (רחוב חיים לבנון) , ביום 8.4.23 (שדרות רוקח) וביום 9.4.23 (רחוב הירקון). השניים התפרצו יחד לכל ארבעת הרכבים ויחד גנבו אותם כשהנאשם נוהג בהם ללא רשיון וביטוח.

ביום 12.4.23 בתום המרדף כמתואר לעיל הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם ולתפוס את כלי הרכב שנגנב .  העצור, שוהה בלתי חוקי,תושב שכם בן 22, הועבר לחקירה בתחנת לב תל-אביב. 

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיומה של החקירה, הגישה נגדו בסוף השבוע שעבר, יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום בגין עבירות אלו ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו