יום שלישי, 22/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

משטרת ישראל מזהירה: הודעות איום כוזבות נשלחות למיילים פרטיים

משטרת ישראל פרסמה אזהרה לגבי הודעות איום כוזבות הנשלחות למיילים פרטיים של אזרחים, בניסיון לעורר תבהלה בציבור. המשטרה קוראת שלא להגיב להודעות

14:28 ,01/02/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משטרת ישראל פרסמה אזהרה חמורה לציבור בנוגע להודעות מאיימות וכוזבות הנשלחות למיילים פרטיים של אזרחים. "אנו עדים לדיווחים אודות אזרחים המקבלים הודעות אישיות במייל הפרטי, הכוללות את שם האזרח ותוכן מאיים", נאמר בהודעה.

המשטרה מסבירה כי מדובר ב"פייק ניוז" שמטרתן לעורר תבהלה בציבור בזמן מלחמה. "משטרת ישראל פועלת לאיתור מקור ההודעות וחסימתו. אנו קוראים לציבור לא להשיב להודעות אלה ולהתעלם מתוכנן", קוראת המשטרה.

על פי המשטרה, מדובר בהונאה מסוכנת שמנסה לנצל את מצב החירום כדי לעורר תבהלה ופאניקה בקרב הציבור. "יש בהודעות כזב אלה כדי לפגוע קשות בשגרה ובביטחון האישי של האזרחים", אמר נציג משטרתי בכיר. "אנו רואים בחומרה רבה את הניסיון לערער את יציבות החברה בישראל בזמן הזה".

המשטרה מעניקה הנחיות ברורות לציבור שלא להגיב להודעות ולהתעלם מהן לחלוטין. "אין לבצע כל פעולה על פי ההנחיות בהודעות. יש למחוק אותן מיד מבלי להיחשף לתוכנן", נאמר באזהרה. "חשוב להבין שמדובר בניסיון זדוני לעורר פאניקה ואין ללכת שולל אחריו".

המשטרה מצהירה כי תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה כדי לאתר את מקור ההודעות ולחסום אותו. "נעשה שימוש ביכולות טכנולוגיות מתקדמות כדי לעקוב אחר מפיצי השקרים ולהביאם לדין", הודיעו במשטרה. "מי שישתף פעולה בהפצת הודעות ההסתה וזריעת הבהלה ייעצר ויואשם בעבירות פליליות חמורות".

המשטרה גם קראה לציבור לדווח מיד על קבלת הודעות מאיימות וכוזבות. "חשוב להעביר לידינו כל מידע רלוונטי שיסייע באיתור העבריינים", אמרו במשטרה. "רק שיתוף פעולה מלא יאפשר לנטרל את האיום ולמנוע את המשך התפשטות ההונאה".

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו