שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לאחר תמיכת החרדים: יו"ר סוכנות היהודית החדש תמך ברפורמים

דורון אלמוג שנבחר ליו"ר הסוכנות היהודית גם בתמיכת סיעת 'ארץ הקודש' החרדית בראשות הרב פנחס לרנר מיהר להשתתף לאחר היבחרו בכנס רפורמי.

12:56 ,19/06/22
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שבסוף השבוע האחרון נבחר דורון אלמוג לראשות הסוכנות היהודית בתמיכת סיעת 'ארץ הקודש' החרדית בראשות הרב פנחס לרנר בקונגרס הציוני ובברכתם של המפלגות החרדיות, התגלה דבר מפתיע במוצאי שבת האחרון.

יו"ר הסוכנות היהודית הנבחר דורון אלמוג החליט להשתתף בכינוס רפורמי בשפיים מיד לאחר היבחרו במהלכו סיפר כי בתו עלתה לתורה בגיל 12 ותמונה שלה עם טלית תלוייה אצלם בבית ובהמשך אף שוחח עם ראשי התנועה הרפורמית וקיבל מהתנועה סידור במתנה.

מנכ"ל מרכז ליב"ה אורן הניג אמר בתגובה כי "היום התברר כי גם מינויו של יו"ר הסוכנות היהודית דורון אלמוג נועד לרצות את המיעוט הרפורמי ולכפות על העם כולו עיוות אנטי מסורתי. אלמוג חשף בועידת הרפורמים כי הוא ומשפחתו משתייכים לקהילה הרפורמית.

"הממשלה בראשות חובש הכיפה נפתלי בנט ממשיכה לרסק את הצביון היהודי ולפגוע ברגשותיו של רוב העם היהודי. בושה שאדם דתי כדוגמת ניר אורבך עדיין משמש כתומך לקואליציה שכל מהותה – הרס הדת היהודית וכרסום הצביון".

בעיתון 'המבשר' נכתב היום (ראשון) תגובה חריפה: "חבל שאלמוג שהוא בדרך כלל אדם מוערך, ממהר לתפוס צד רגע לאחר שנבחר עוד בטרם הבין את תפקידו, ולתת רוח גבית לאלו שגרמו וגורמים להתבוללות נוראה בעולם היהודי. מצער שאלמוג שנכנס על משבצת מייצגת ומאחדת, בחר בקבוצה שולית שכל מטרתה ככל הגויים בית ישראל".

ח"כ משה ארבל מסיעת ש"ס הגיב בחריפות לדברי אלמוג ואמר כי "החנופה המהירה והמיותרת של דורון אלמוג לתנועה הרפורמית מעידה שהוא אינו ראוי לתפקידו החדש. לצערי במקום להיות גורם ממלכתי ומאחד הוא בחר בפילוג".

ח"כ יצחק פינדרוס: "הניסיון של המועמד לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית, דורון אלמוג, למצוא חן בעיני התנועות הליברליות והרפורמיות, הוא מביש ומצער. אני מבקש להזכיר לאלמוג את המעשה המחפיר של התנועות הפלורליסטיות שגרמו לו לשוב על עקבותיו בטיסה בהולה מחשש שייעצר בלונדון. הרפורמים מסתירים את האג'נדה האנטי ציונית שלהם"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיים י הגיב:

    לא יאמן. חייבים משיח. אנשים איבדו את זה לגמרי

  2. לאן הגענו הגיב:

    בושה וחרפה,

כתבות נוספות של פנחס משה פורמן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו