שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בליכוד הכריעו: כך יצביעו על החוק "ממדים ללימודים"

חברי סיעת הליכוד הצביעו פה אחד וקבעו את עמדת הסיעה בהצבעה על הצעת חוק "ממדים ללימודים" שתתקיים ביום שני • צפו

22:09 ,19/05/22
קרדיט: דוברות הליכוד
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הגיעו להסכמה: חברי סיעת הליכוד הצביעו הערב (חמישי) על תמיכה בתיקון לחוק "ממדים ללימודים רק בתנאי שהמימון יהיה בגובה של 100% משכר הלימוד ולא כפי שמציעה הקואליציה, בגובה של 66% משכר הלימוד. בנוסף, הסיעה הודיעה כי "החוק הראשון שממשלה בראשות הליכות תעביר יהיה חוק של 100%, שיחול רטרואקטיבית גם על המשרתים היום".

בהודעת  נמסר כי "באופן חריג קיימנו מו"מ עם הקואליציה והצענו לתמוך בחוק תמורת הגדלת המלגות ל-100% במקום 66%, אך לצערנו הקואליציה סירבה להגדלת המלגות. אנו נביא את ההסתייגות של 100% למליאת הכנסת, תוספת שמשמעותה 50 מיליון ש"ח, ואם הקואליציה תפיל את ההסתייגות – נתנגד לחוק.

בנט נתן 50 מיליארד שקלים למנסור עבאס ולקח 50 מיליון שקלים לשיפוץ הבית שלו ברעננה – אבל ללוחמים שלנו הוא מסרב בציניות לתת 100% מלגה שעלותה הכוללת לכל היותר היא 50 מיליון ש"ח. הספין המביש על גבם של חיילי צה"ל שנעשה על ידי ממשלה שנשענת על תומכי טרור לא יצליח".

"החוק הראשון שממשלה בראשות הליכוד תעביר יהיה חוק של מימון של 100%, שיחול רטרואקטיבית גם על המשרתים היום" הבטיחו בליכוד.

מכחול לבן, מפלגתו של שר הביטחון בני גנץ, נמסר בתגובה  "16,500 חיילים מחכים שהצעת החוק 'ממדים ללימודים' תעבור בכנסת ביום שני הקרוב. נמשיך לפעול כדי להשיג את הרוב הנדרש למען לוחמי צה"ל. אנו קוראים לכל חברי הליכוד להתעשת ולא לפגוע בחיילי צה"ל שממתינים לקבלת המלגה".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו