יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לאור המבוכות: בן גביר קורא ליועמ"שית להשעות את בר לב מתפקידו

בפנייתו של בן גביר כותב כי יש לבדוק את מצבו הרפואי של השר בר לב לאור האמירות האחרונות שלו הגורמות לטענתו ל"פגיעה ממשית בביטחון מדינת ישראל"

15:32 ,03/05/22
קרדיט: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בן גביר הבוקר במכתב ליועמ"שית גלי בהרב-מיארה ולראש הממשלה נפתלי בנט וביקש לבדוק את מצבו הרפואי של השר בר לב. בפתח מכתבו הסביר בן גביר כי: "בחודשים האחרונים הולכת ומתגברת ההבנה הציבורית, כי השר לביטחון פנים עמר בר לב, סובל ממצב רפואי שמונע ממנו לכהן בתפקידו. ניתן ללמוד זאת הן משפת גופו בראיונות, בה הוא נראה ונשמע עייף ומבולבל, אך גם ובעיקר מאמירותיו, המלמדות כי מצבו הרפואי מדאיג ביותר".

בן גביר פירט במכתבו גם הוא שורה ארוכה של ההתבטאויות של בר-לב בחודשים האחרונים, בהם בין היתר דבריו של בר לב בהלווייתה של דוריס יחבס הי"ד לפיהם, "לא נשקוט עד שהמחבל יגיע לכלא ויישפט". התייחסותו של בר-לב לדבריו בהלוויה בהם אמר כי לא שם לב למה שאמר על "המחבל הנרצח", הצדקתו של בר לב לפיגוע דקירה בשמעון הצדיק בטענה שהמחבלת "רבה עם אבא שלה כי עישנה נרגילה ועוד משהו", ועל כך שכתב "ליבי עם משפחות הנופלים" כשהתייחס לפעולת הימ"מ בג'נין בה חוסלו מחבלים ונפצעו לוחמים.

בן גביר הפנה גם לראיון שערך הבוקר השר בר-לב הבוקר. בסיום כתב: "התנהלותו של השר כוללת לא רק פגיעה במשפחות שכולות ומתן לגיטימציה לאויב, אלא בעיקר פגיעה ממשית בביטחון מדינת ישראל. כאשר שר חושף סוד מדינה וגורם נזק בטחוני שכזה, ברור שהוא לא כשיר, ויש יסוד ממשי לחשש כי המשך כהונתו כשר תגרום נזק בטחוני נוסף, והגיע השעה שתתנו דעתכם לנושא זה". לאור זאת דורש בן גביר מהיועצת המשפטית לממשלה ומרוה"מ לבצע בדיקה של מצבו הרפואי של בר לב ובהתאם לתוצאות להורות על נבצרותו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו