שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

סערת הסלמונלה בשטראוס: הרחבת הריקול לעשרות מוצרים נוספים

‏שטראוס מרחיבה את החלטת הריקול מרצון לכל מוצרי מפעל הממתקים וכעת ייכללו בו גם שוקולד עלית, עוגות עלית וופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג'י ועוד

14:43 ,27/04/22
קרדיט: גוגל מאפ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

‏שטראוס מרחיבה את החלטת הריקול מרצון לכל מוצרי מפעל הממתקים וכעת ייכללו בו גם שוקולד עלית, עוגות עלית וופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג'י, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י, המסטיקים וסוכריות הטופי בכל תאריכי התפוגה.

אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל מסר בהודעה לעיתונות: "לא ניקח כל סיכון בנוגע לבריאות הציבור ובשל הבלבול הרב שנוצר בקרב הצרכנים, החלטנו הבוקר, בשיתוף ובתיאום עם רשות המזון במשרד הבריאות להגדיל את טווח הזהירות ולהרחיב את איסוף המוצרים זאת למרות שאין לנו, נכון לעכשיו, כל אינדיקציה על בעיה במוצרים אלו. לא ניקח כל סיכון ונישא בכל העלויות כפי שמצופה מאיתנו. כל שאר מוצרי הקבוצה בטוחים לצריכה.
"ללא ספק מדובר באירוע מכונן עבור קבוצת שטראוס שמייצרת ומשווקת לציבור עשרות מותגים אהובים שנים ארוכות ושחרטה על דגלה אחריות ושקיפות מזה למעלה מ- 80 שנה. הנהלת החברה מתנצלת בפני הציבור הישראלי, הלקוחות, והקמעונאים על התקלה הקשה.
נפיק לקחים מהאירוע, נשנה ונשפר את מערך הבדיקות ונחזור לייצר רק כאשר נדע כי המפעל וקווי הייצור תקינים והמוצרים בטוחים – כפי שמצופה מחברה אחראית כמו שטראוס.
אתמול אמר כי יעניק פיצוי כפול לכל הלקוחות שרכשו את המוצרים. "ביממה האחרונה אנו נמצאים בדיאלוג איתכם הצרכנים ומשתדלים לתת מענה לכל החששות שלכם", מסר המנכ"ל אייל דרור. "אני מקשיב לכם ומודע לעוגמת הנפש, ואני מבקש לעדכן שלצד כל הפעילות שאנחנו עושים בימים האחרונים בהתמודדות עם האירוע, כל לקוחה או לקוח שיפנו אלינו יקבלו פיצוי כפול עבור מוצרי השוקולד של עלית שנרכשו".

כזכור מוקדם יותר התראיין מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש לכאן ב' וביקש להרגיע: "יש זיהום במוצרים, יש זיהוי של כמויות חריגות של סלמונלה במפעל. אנחנו לא יודעים בוודאות ממתי הזיהום הזה, אבל הסיכון הוא לא גבוה. לא כל מי שאוכל את המוצר יחלה, לא זיהינו עלייה גבוהה בתחלואה בסלמונלה. אני רוצה להרגיע ולומר שהסיכון הוא לא גבוה". בהמשך אמר: "אנחנו בודקים האם היה נכון להודיע קודם, אחרי הבדיקה נדע להפיק לקחים. סך הכל התנהל תהליך שהיה זהיר. יכול להיות שהיה צריך להזהיר קודם, אני לא יודע להגיד בוודאות. נבדוק ונראה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו