יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

פרויקטור הקורונה לשעבר, גמזו קורא להסיר את המסכות לגמרי

פרופסור רוני גמזו, מי ששימש כפרויקטור הקורונה, קורא לממשלה להסיר את המסכות גם בחללים הסגורים, "“הקורונה כיום כבר לא מסכנת כבעבר” אמר

10:16 ,20/04/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מנהל בית החולים איכילוב פרופ’ רוני גמזו, לשעבר מנכ”ל משרד הבריאות ופרויקטור הקורונה, קורא בפוסט שפרסם להסיר את ההגבלות ואת המסכות גם בחללים סגורים. לפי גמזו מדינת ישראל נמצאת מאחורה בכל מה שקשור להגבלות הקורונה, לאחר שבמדינות רבות בעולם כבר ויתרו על הגבלות אלו.

גמזו כתב: “רבים מהישראלים המטיילים בימים אלו בחו״ל מופתעים לגלות איך הקורונה נעלמה ברוב המדינות. הגיע הזמן לעשות את הדבר הנכון גם בישראל ולהסיר את המגבלות, את המסיכות, גם בחללים סגורים, בטח לתלמידי בתי הספר, למעשה בכל מקום, כי הקורונה כיום כבר לא מסכנת כבעבר”.

גמזו הוסיף כי “כמעט בכל המדינות לא מבקשים תעודות חיסון, תווים ירוקים, בדיקות PCR או אנטיגן. בצדק, כי התוספת של זה לכלל תחלואת הקורונה – שולית ביותר”.

“אין מקום להמשיך עם בדיקות קורונה בכניסה לישראל, או בכל מקום סתם לאנשים בריאים ובטח לא להשאיר עשרות אלפי אנשים בבידוד עד התשובה. חבל על הכסף והחופש של האזרחים, על האופרציה ועל הטרטור המיותר. אז אם הכל חכם ונכון ומוצדק בכל אירופה ואמריקה, למה בישראל אנחנו נשארים עם זה? למה אני והרבה אחרים נצטרך לשלם יותר מ-60 שקלים לבדיקה בחזרה ארצה שלא נעשית היום בשום מקום בעולם המערבי המחוסן? דיווחו שקרוב למיליון ישראלים יוצאים ונכנסים לישראל סביב הפסח. לא חבל 60 מיליון שקל ישולמו על ידי האזרחים למימוש מדיניות לא עדכנית?”.

לדברי גמזו: “גם אם יהיה עוד גל, נתמודד אז. אני קורא לממשלת ישראל לקבל את ההחלטות בהתאם. הגיע הזמן לשנות כיוון להתקדם”.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו