יום רביעי, 23/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

ליברמן נשאל לגבי כמות המתים מהקורונה וענה "שלם עם זה לגמרי"

עוד אמר בוועידה: "מבחינה הכלכלית ראש הממשלה ואני משדרים על אותו גל. בנושא הכלכלי, אין בינינו ויכוח. זה ימין שהוא באמת ימין כלכלי"

13:54 ,21/02/22
קרדיט: צילומסך מקור ראשון / ליברמן "מכיל את המתים"
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום בוועידת מקור ראשון התבטא אביגדור ליברמן בנוגע למגפת הקורונה ולכמות המתים "אני שלם עם זה לגמרי".

במהלך הועידה נשאל ליברמן על הסכום המגוחך שעלה לשכר המינימום ואמר "מציעים להעלות את שכר המינימום ל-6,500 שקל. אם יש דרך בטוחה לרסק את הכלכלה זו פופוליזם. יש אנשים שאין להם מושג על מה הם מדברים. יהיו לדבר כזה השלכות מיידיות של אינפלציה ואבטלה".

"הודעתי שלא יהיו סגרים, אמרנו שנלמד לחיות לצד הקורונה, מזכיר שבשנה שעברה היו פה הרבה סגרים", אמר ליברמן במהלך הריאיון. וכשסגל עימת אותו עם מספר המתים בחודש האחרון  השיב שר האוצר: "אני שלם עם זה לגמרי. בסוף כל החיים שלנו זה ניהול סיכונים ואתה חייב לקבל החלטות לא פשוטות, לא רק ביציאה למלחמה. אנחנו יודעים מראש שבתאונות דרכים ימותו 300, ואף אחד לא מוציא את הרכב משימוש".

"אני אמרתי מהתחלה שלא יהיו החלטות פופוליסטיות אלא רק על פי נתונים", אמר ליברמן. "מבחינה הכלכלית ראש הממשלה ואני משדרים על אותו גל. בנושא הכלכלי, אין בינינו ויכוח. זה ימין שהוא באמת ימין כלכלי".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו