שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מזג האוויר

היערכות שיא בירושלים לשלג-כל הפרטים

שערי צדק "כלל חדרי הלידה וחדרי המיון יפעלו כסדרם, יתוגברו הצוותים כדי לתת מענה ולשמור על פעילות רציפה" • כבאות והצלה "להימנע מהרפתקאות"

11:32 ,26/01/22
קרדיט: דוברות שערי צדק. היערכות לשלג בירושלים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשלמות ההכנות לקראת מזג האוויר הקיצון הצפוי החל מהיום כלפני זמן קצר קיים מפקד מחוז ירושלים הערכת מצב לקראת מערכת מזג האוויר החורפית שצפויה להגיע לאזורינו בשעות הקרובות ובה הוחלט כי כל תחנות המחוז תגברו כוחות באופן משמעותי. צוותי הכיבוי וההצלה נפרסו בפריסה רחבה יחד עם צוותים הנדסיים של עיריית ירושלים על מנת שיוכלו לתת מענה מהיר והולם כאשר השלג ילך ויערם ברחבי העיר.
צוותי היחידות לחילוצים מיוחדים העלו כוננות והכינו מבעוד מועד ציוד ייעודי, בדגש על ציוד המיועד לחילוץ ממים זורמים ומפגעי טבע אחרים.
גם מרכז השליטה המחוזי תגבר את המשמרות בכוח אדם כדי לשמור על יכולות גבוהות של שליטה וקשב

מפקד המחוז הוביל מערכת הכנות סדורה ומקצועית על רקע האירועים ביוון ובטורקיה ומתוך הבנה שמערכת הכנות יסודית משבשת את הפתעה.
"אנו קוראים לציבור להימנע מהרפתקאות מיותרות. אין לנסוע בשלג שלא לצורך ממשי ודחוף. המלצה דומה גם בעניין טיולי שטח בנחלים השוצפים, המראה אמנם מרהיב אך הסכנות הצפויות לא משתלמות."

בבית החולים שערי צדק השלימו גם את ההכנות לשלג בירושלים ואמרו "כבכל אירועי מזג האוויר קיצוני בירושלים שערי צדק ערוך לפעילות מלאה כדי לתת מענה לתושבים, למטופלים ולכוחות החירום וההצלה.

מיקומו המרכזי של המרכז הרפואי שערי צדק, בצירי התנועה הראשיים, מבטיח נגישות גם בתנאי מזג אויר קשים לכל מחלקות בית החולים.

מטה החירום של שערי צדק מרכז את ההיערכות לקראת השלג הצפוי בהכנת כלל המערכים, ביצוע הסעות לעובדים ולצוותי הסיעוד והרפואה, תיאום פתיחת דרכי הגישה מול עיריית ירושלים, תיאום כלל הפעילות מול מד"א וכלל גורמי ההצלה והחירום.

מערך הקורונה ממשיך בפעילות שגרה יחד עם מטה הקשר למשפחות המטופלים ותיאום הגעה וביקורים.

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, "שלג בירושלים הוא תמיד חגיגה ומראה שכולנו אוהבים והשנה שערי צדק זוכה לשלג ביום ההולדת ה- 120 שלו. אנא הקפידו על בטיחות אישית למניעת פציעות וכמובן הקפידו על כללי המרחק למניעת הידבקות בקורונה. אנו ערוכים באופן מלא לתת מענה מלא לתושבי ירושלים כבר 120 שנים, בכל מצב ובכל מזג אוויר".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו