שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

מתן כהנא תוקף את ח"כ גפני ברקע מינוי הרב בניהו ברונר

"הפסקנו לעבוד אצלך. תחפש ילדי כאפות אחרים. הרב בניהו ברונר הוא דיין ותלמיד חכם חשוב אתה האדם האחרון שהוא צריך ממנו מכתבי הסכמה".

12:12 ,05/01/22
קרדיט: שמוליק גרוסמן דובורת הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר לשירותי דת מתן כהנא מגיב לחבר הכנסת משה גפני שתקף אותו על רקע מינוי הרב בניהו ברונר לראש מערך הגיור.

"בוקר טוב ח״כ גפני, חדשות לא כל כך טובות. הפסקנו לעבוד אצלך. תחפש ילדי כאפות אחרים. הרב בניהו ברונר הוא דיין ותלמיד חכם חשוב. את ההמלצות למינויו קיבלתי מגדולי רבני הציונות הדתית בהם הרב דרוקמן והרב מדן שליטא. אתה האדם האחרון שהוא צריך ממנו מכתבי הסכמה".

ח"כ בצלאל סמוטריץ אמר ‏הרב בניהו ברונר הוא תלמיד חכם ודיין חשוב וראוי מאוד לתפקידו. יש בי צער גדול על נסיבות מינויו ובעיקר על העובדה שכהנא מתכוון לרוקן ממנו את מרבית סמכויותיו במסגרת הפרטת הגיור שהוא מקדם. אבל מדובר במינוי ראוי ואני מאחל לו הצלחה גדולה בתפקידו.

ח"כ אופיר סופר ב"קול חי" אמר כי "הציבור הדתי לאומי מוקיע את הממשלה הזו. שאף אחד לא ידמיין שיש לו אחוזון קטן של תמיכה בציבור שחפץ בזהות היהודית של המדינה. אני בטוח שגם מתן כהנא מודה בחדרים סגורים שרפורמת הגיור והכשרות זה לא מה שרצה לראות אלא הוא נכנע לקואליציה".

ראש מערך הגיור לשעבר, הרב יצחק פרץ לקאהן וחכם ב"קול חי" התפלא בכלל למה השר כהנה מקדם רפורמת גיור כשאין כמעט גויים שרוצים להתגייר ואמר  "אני לא מבין למה השר כהנא מקדם את רפורמת הגיור. גם אם יפתחו עוד מאה הרכבי גיור, אין כמעט גויים שרוצים להתגייר. וחשוב לזכור שהרב הראשי יכול להימנע מלחתום על אישור הגיורים שלא נראים לו ע"פ ההלכה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. Shay Berkowitz הגיב:

    כהנא בכותרת הראשית כתוב באות ה' בטעות

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו