יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

טרגדיה בתל אביב: תינוק נמצא במצב ריקבון ברחוב

תינוק נמצא במצב ריקבון ברחוב בתל אביב. צוותי מד"א קבעו את מותו בזירה, והמשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה

08:23 ,11/10/24
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר, בשעה 07:11, התקבל דיווח חמור במוקד 101 של מד"א על תינוק שנמצא מחוסר הכרה ברחוב חזקיהו המלך בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו את התינוק ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

ניב שקד, חובש רפואת חירום של מד"א, תיאר את המצב בזירה: "הגענו למקום וראינו את התינוק כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

על פי דיווח נוסף שנמסר מארגון זק"א, התינוק נמצא בכניסה לבניין כשהוא במצב של ריקבון, מה שמעיד על כך שגופתו הייתה במקום זמן רב לפני שהתגלתה. ככל הנראה, התינוק נמצא סמוך לפח אשפה, דבר שעורר מיד את חשד המשטרה. בעקבות זאת, נפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה, כאשר הכיוון הראשוני נבדק האם מדובר באירוע פלילי או בטרגדיה אישית.

המקרה החריג בתל אביב עורר זעזוע רב, תושבים מהאזור דיווחו כי לא שמעו דבר חריג או הבחינו באירועים מוזרים בשעות שקדמו לאירוע. המשטרה ממשיכה לחקור את הפרטים, כאשר חקירת הזירה עדיין בעיצומה וגורמי הרווחה והחקירה פועלים כדי למצוא רמזים שיובילו להבנה של השתלשלות העניינים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו