יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: 3 חיילים נוספים נפלו בלחימה בעזה

צה"ל פרסם את שמות שלושה לוחמים שנפלו בקרב בצפון עזה. רס"ר אורי משה בורנשטיין, רס"ן נתנאל הרשקוביץ ורס"ר צבי מתתיהו מרנץ הם החללים.

21:38 ,10/10/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום (ה'), הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה לוחמי צה"ל שנפלו בקרב בצפון רצועת עזה. הודעה נמסרה למשפחותיהם, וצה"ל משתתף בצערן הכבד.

החללים שנפלו הם:

רס"ר (מיל') אורי משה בורנשטיין (Ori Moshe Borenstein), בן 32, ממורשת. אורי שירת כמפקד ביחידת סיוע מנהלתי 5460 בעוצבת ׳בני-אור׳ (460). הוא נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אורי היה ידוע כמנהיג נחרץ ורגיש, שהקדיש את חייו לשירות המדינה. משפחתו וחבריו מתארים אותו כאדם אהוב ומסור, שהשאיר אחריו חלל גדול בלבבות הסובבים אותו.

רס"ן (מיל') נתנאל הרשקוביץ (Netanel Hershkovitz), בן 37, מירושלים. נתנאל שירת כסגן מפקד פלוגה באותה היחידה, והיה ידוע בתושייתו ונחישותו. הוא נפל אף הוא בקרב בצפון רצועת עזה. הרשקוביץ, איש משפחה מסור, שירת במילואים באומץ ובנחישות והיה דמות לחיקוי לחבריו לנשק ולמשפחתו.

רס"ר (מיל') צבי מתתיהו מרנץ (Tzvi Matityahu Marantz), בן 32, מבני אדם. צבי שירת כמפקד כיתה ביחידת הסיוע המנהלתי של עוצבת ׳בני-אור׳ (460). הוא נפל בקרב הקשה ברצועת עזה, וכמוהו גם חבריו ליחידה נפרדים ממנו בכאב.
השלושה נפלו במסגרת פעילות צה"ל הממושכת ברצועת עזה, המבצעת פעולות לחיסול תשתיות הטרור ומפקדי חמאס, כחלק מהמאבק בטרור המתמשך באזור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו