שבת, 28/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פגיעה ישירה בצפת: צה"ל תוקף בגל תקיפות נוסף בלבנון

אזעקות נשמעו בערי הצפון והמרכז בעקבות ירי מלבנון. צה"ל משיב בגל תקיפות נרחב בדרום לבנון, ודיווח על פגיעה ישירה במבנה בצפת

14:24 ,25/09/24
משטרה
קרדיט: משטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום (ב׳), בשעות הצהריים, התחדשה המתיחות בגזרה הצפונית עם ירי כבד מכיוון לבנון לעבר אזורים רבים בישראל, כולל הערים תל אביב, נתניה, זכרון יעקב, טבריה וצפת. אזעקות נשמעו גם ביישובים נוספים באזור חוף הכרמל ובוואדי ערה. במקביל, דווח על פגיעה ישירה במבנה בעיר צפת כתוצאה מהירי. לפי הדיווחים, צה"ל הגיב במהרה במבצע תקיפות נרחב בדרום לבנון, תוך שהוא מכוון לעמדות חיזבאללה ומטרות אסטרטגיות נוספות של הארגון.

בצהרי היום, אזעקות נשמעו בעיר צפת, כאשר דיווחים ראשוניים מעידים על פגיעה ישירה במבנה בעיר. כוחות ההצלה הוזעקו למקום, אך נכון לעכשיו אין דיווחים על נפגעים. עם זאת, יש חשש לנזק משמעותי, וכוחות הביטחון סורקים את האזור לבדיקת ההיקף המלא של הפגיעה. הפגיעה בצפת מצטרפת לשורת מתקפות על ערי הצפון במהלך הימים האחרונים, במסגרת הסלמה בגבול הצפוני בין ישראל לחיזבאללה.

כחלק מתגובת צה"ל לירי, יצא צבא ההגנה לישראל בגל תקיפות אוויריות נרחב נגד מטרות בדרום לבנון. דובר צה"ל דיווח על תקיפות מסיביות הכוללות הפצצה של אתרים צבאיים, בונקרים ותשתיות לחימה של חיזבאללה. המטרה העיקרית של התקיפות היא להרתיע את חיזבאללה מהמשך ירי הרקטות לעבר ישראל ולהחליש את יכולותיו המבצעיות של הארגון.

האזעקות נשמעו גם באזור המרכז, כולל תל אביב ונתניה, כחלק מההיערכות להמשך ירי מלבנון. למרות שבמרכז לא דווח על פגיעות ישירות, כוחות הביטחון ממשיכים לעמוד בכוננות גבוהה לאור המתיחות ההולכת וגוברת. באזור הצפון, כולל זכרון יעקב ויישובים נוספים בחוף הכרמל ובוואדי ערה, נשמעות אזעקות לעיתים קרובות במהלך הימים האחרונים, כאשר צה"ל ממשיך בניסיונותיו לשמור על שלומם של התושבים ולספק מענה מהיר לכל התקפה.

בשל המצב הביטחוני המתוח, פיקוד העורף ממשיך להנחות את התושבים להישמע להוראותיו ולשמור על ערנות. למרות האזעקות הנרחבות, בשלב זה אין שינוי בהנחיות, אך התושבים מתבקשים להישאר במרחבים מוגנים ולהיות מוכנים להתפתחויות נוספות.

בנוסף לפגיעה בצפת, דווח על נפילה בקיבוץ סער שבצפון הארץ. כוחות הצלה וצבא הוזעקו למקום ויש חשש לנפגעים. החקירה בנוגע להיקף הפגיעה ממשיכה, כאשר גורמים רשמיים מביעים דאגה מהמשך ההסלמה בגזרה הצפונית ומהעומס הרב שמופעל על התושבים באזור.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו