יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

מתוך פרויקט "שבח": אשר ויוסף שיק בסינגל חדש: "יגיע כפיך"

האחים אשר ויוסף שיק בסינגל חדש - "יגיע כפיך", אותו הלחין יוסף שיק מתוך פרויקט ייחודי של משפחת שיק בשם "שבח". מלבד משמעות המילה הפשוטה, "שבח"

21:32 ,16/09/24
יח
קרדיט: יח"צ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

האחים אשר ויוסף שיק בסינגל חדש – "יגיע כפיך", אותו הלחין יוסף שיק מתוך פרויקט ייחודי של משפחת שיק בשם "שבח". מלבד משמעות המילה הפשוטה, "שבח" הוא גם ראשי התיבות של המילים: "שבע בני חנה", המתקשר למורשת המוזיקלית של אם המשפחה ולכבוד יום הולדתה.

סבתם של האחים אשר ויוסף שיק, היוותה את ההשראה למוזיקה של בני המשפחה, היא הלחינה יצירות רבות והיוותה מופת של יראת שמים ומסירות לתורה ולקיום המצוות והפרויקט החדש צפוי להציג את המנגינות של המשפחה לציבור הרחב.

מלחין השיר יוסף שיק, היה בילדותו סולן של מקהלות הילדים המפורסמות 'פרחי מיאמי' ו'שלשלת ג'וניור' ובשנים האחרונות הוציא סינגלים משיריו.

יוסף שיק: "כשכתבתי את המנגינה, המילים הללו זרמו מפי, בהשראת המחשבה על דורות שנבנו מזוג יפה אחד בלבד. זוהי תזכורת שהאומץ לעבוד קשה ולבנות יכול להשפיע עמוקות על הדורות הבאים, בכל תחומי החיים. אנחנו עושים את חלקנו, ואלוקים פותח את שערי הטוב.

אני חושב על סבתי, בת 90, עומדת לבדה אך כה גאה בחיים שחיה ובפירות שקצרה, אפילו בעולם הזה, של הדורות שבנתה באמונה ואומץ באמריקה שלאחר המלחמה.

המילים המרגשות מפרק קכ"ח בתהילים, מכילות ברכות עוצמתיות ליראי שמיים. פרק זה מושר תחת החופה בחתונות של יהודי גרמניה, בשל יופיין ומשמעותן של ברכותיו הרבות לחתן ולכלה החדשים".

קרדיטים:
לחן: יוסף שיק
עיבוד והפקה מוזיקלית: נחום לויטן

קרדיט: יח"צ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רחלי הגיב:

    אז סבתא שלך לגמרי זכתה, יפה מאוד

כתבות נוספות של israel berger
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו