יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ישי בן חמו, בן 20, הוא ההרוג בתאונת האופנוע הקטלנית בירושלים

ישי בן חמו, בן 20, נהרג בתאונת אופנוע עצמית בירושלים. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום.

14:08 ,12/09/24
המשפחה
קרדיט: המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תאונת דרכים קטלנית התרחשה הבוקר (חמישי) בשדרות גולדה מאיר פינת הארי טרומן בירושלים, כאשר ישי בן חמו ז"ל, בן 20 משכונת רמות, נהרג בהחלקה עצמית של אופנוע עליו רכב. התאונה הקשה גרמה לפציעות רב מערכתיות חמורות, ובעקבותיה הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותו במקום.

בשעות הבוקר התקבלה קריאה במוקד מד"א על תאונת דרכים עצמית של רוכב אופנוע בשדרות גולדה מאיר בירושלים. ישי בן חמו, תלמיד ישיבת מנחת אהבה לב אחד של הרב גלעד כליף, נפגע בצורה קשה ביותר לאחר שככל הנראה איבד שליטה על האופנוע והחליק. בן חמו הוטל מספר מטרים מהאופנוע, כאשר כבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה.

צוותי מד"א שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו בדיקות רפואיות, אך נאלצו לקבוע את מותו עקב פציעותיו החמורות. הפראמדיק דני ריכטר סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה. ראינו את רוכב האופנוע שוכב במרחק של מספר מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מתנדבי 'צוות הצלה' שהגיעו לזירה דיווחו גם הם על המצב הקשה שבו נמצא רוכב האופנוע. שמריהו ירט ומנחם הנדלסמן, מתנדבים של הארגון, מסרו: "כשהגענו למקום ראינו רוכב אופנוע, גבר כבן 25, מוטל מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה עם חבלה רב מערכתית לאחר שהחליק במהלך הרכיבה. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מדא ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך למרבה הצער, עקב אופי הפציעות הקשות ממנו סבל, נאלצו הפראמדיקים של מדא לקבוע את מותו במקום".

מאיר אקער, קמב"ץ זק"א מחוז ירושלים, הוסיף: "כאשר הגעתי עם צוות זק"א לזירת התאונה, לצערי, רוכב האופנוע היה ללא רוח חיים לאחר פגיעה רב מערכתית. מתנדבי זק"א עוסקים במלאכת הקודש בזירה ובאיסוף הממצאים לקבורה".

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקשה. מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית עצמית במעורבות אופנוע, שהתרחשה לפני זמן קצר בשדרות גולדה מאיר הארי טרומן בירושלים. גורמי רפואה שהגיעו למקום התאונה נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע. שוטרי התנועה נמצאים במקום התאונה ובוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבותיה".

החקירה מתמקדת בבירור נסיבות התאונה והאם היה מעורב גורם נוסף או שזו תאונת דרכים עצמית בלבד, כפי שמרמזים העדויות הראשוניות. המשטרה צפויה להיעזר במצלמות אבטחה מהאזור בכדי לשפוך אור נוסף על האירוע ולזהות את הנסיבות שהובילו להחלקה ולמותו של בן חמו.

ישי בן חמו ז"ל, שהלך לעולמו בטרם עת, למד בישיבת מנחת אהבה לב אחד בשכונת רמות. תלמידי הישיבה וקהילת שכונת רמות קיבלו בצער את הבשורה על מותו הטרגי של תלמידם, והם נערכים להלווייתו, שתתקיים במהלך היום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

7 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מישהו הגיב:

    מישהו יודע איפה ישי למד ביסודי?

    1. ענבל הגיב:

      בבית שמש

  2. אבי הגיב:

    מישהו יודע איפה המשפחה יושבת שבעה

  3. יוסף הגיב:

    מישהו יודע מתי הלוויה

    1. קרובת משפחה הגיב:

      כן ב4 וחצי משמגר ומשם להר המנוחות ת.נ.צ.ב ה

      1. אודיה הגיב:

        תודה. היכן יושבים שבעה?

        1. א הגיב:

          רחוב הרב דוד זריצקי 12/1 רמות ד' ירושלים

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו