שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

חייל המילואים מרדכי בן שועם הי"ד נפל בעזה יחד עם המ"פ שלו

חייל המילואים מרדכי בן שועם הי"ד, תושב היישוב אדם, נהרג בקרב ברצועת עזה. מרדכי, נשוי ואב לתינוקת, עבד במסירות כנהג בחברה לפיתוח מטה בנימין.

08:08 ,18/08/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מועצה אזורית בנימין הודיעה בצער על נפילתו של מרדכי בן שועם הי"ד, בן 34, תושב היישוב אדם, אשר נהרג במהלך קרב גבורה ברצועת עזה השבת.

מרדכי, נשוי לנתלי ואב לתינוקת בת 9 חודשים, התגייס לשירות מילואים בשמחת תורה ושירת באינטנסיביות במשך חודשים ארוכים. בשבת האחרונה, במהלך משימה מבצעית בדרום, נהרג יחד עם מפקדו בפעולה קרבית שהתרחשה בעזה.

במשך חמש השנים האחרונות עבד מרדכי בחברה לפיתוח מטה בנימין כנהג סוואנה. הוא היה אחד העובדים המסורים ביותר בחברה, והתמחה בהסעת ילדים מהחינוך המיוחד. מרדכי יצר קשר עמוק עם הילדים והמשפחות שעמן עבד, עד כדי כך שהוזמן לחגיגות ימי ההולדת של הילדים אותם הסיע.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, הביע צער עמוק על האובדן. "איבדנו אדם גדול ומסור למשפחתו ולכל מי שהיה במחיצתו. מרדכי היה עובד מסור בחברה לפיתוח, ואיש שהיה אהוב על כל מי שהכיר אותו," אמר גנץ. "בשנה האחרונה הוא התמסר לשירות מילואים ארוך מאוד, למען הגנת המולדת שאהב כל כך."

גנץ הדגיש את המחויבות של מועצת בנימין לתמוך במשפחתו של מרדכי ובתושבי היישוב אדם: "בשעה קשה זו אנו מחבקים את אשתו נתלי היקרה ואת המשפחה כולה, ונעמוד לצידן בכל שיידרש. זכרו של מרדכי הי"ד יהיה איתנו תמיד בהמשך בניין חבל בנימין ותקומת ארץ ישראל."

מותו של מרדכי הותיר חלל עמוק בלבבותיהם של כל מי שהכיר אותו, לא רק בקרב המשפחה והחברים, אלא גם בקרב הילדים והמשפחות להם סייע בעבודתו היומיומית. זכרו של מרדכי, כאדם אוהב ומסור, ילווה את בני משפחתו ואת חברי קהילתו ביישוב אדם ובמועצה אזורית בנימין.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו