יום שלישי, 08/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

נתניהו לשליחי חב"ד: "אל תתקפלו מול השקרים האנטישמיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שליחי חב"ד לציון 30 שנים לפטירתו של הרבי מליובאוויטש. הוא קרא להם להישאר נחושים ואמיצים מול האנטישמיות

21:09 ,10/07/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם שליחי חב"ד מהארץ ומהעולם לציון 30 שנים לפטירתו של הרבי מליובאוויטש. בפגישה השתתפו מזכיר הממשלה יוסי פוקס, מנכ"ל חב"ד בקמפוס העולמי הרב אבי וינשטיין, מנכ"ל חב"ד בקמפוס ישראל הרב משה שילת ושליח חב"ד בקמפוס הרווארד הרב הרשי זרחי.

נתניהו פתח את דבריו בזיכרון אישי מפגישתו הראשונה עם הרבי מליובאוויטש בשמחת תורה לפני 42 שנים, שבה קיבל ממנו שלושה מסרים מרכזיים: אהבת ישראל, הגנה על ארץ ישראל ומלחמה בשקרים. "בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם – אבל עלינו לעזור לקב"ה. אנחנו צריכים לפעול באופן אקטיבי נגד אלה שרוצים להשמידנו," אמר נתניהו.

המסר העיקרי של נתניהו היה קריאה לשליחי חב"ד להישאר נחושים ואמיצים מול השקרים האנטישמיים, הפחד והאיומים. הוא הדגיש את תפקידם החשוב כשגרירים של העם היהודי בעולם, והזכיר את דברי הרבי: "אתה תהיה השגריר של העם היהודי באולם החושך," כפי שכינה את האו"ם. נתניהו אמר, "הדלק נר של אמת, ועמוד בגאון נגד אויבינו ולמען העם שלנו והארץ שלנו."

ראש הממשלה הדגיש את הצורך להילחם לא רק בזירות הלחימה הפיזיות אלא גם בזירת דעת הקהל. "עלינו להילחם גם על דעת הקהל, על הצדק ועל הסולידריות בינינו, הסולידריות בקרב העם שלנו שנמצא במאבק," אמר נתניהו. הוא הוסיף, "אנחנו יכולים לנצח במלחמה הזו. למעשה, אנחנו כבר מנצחים בה. אנחנו מכים את אויבינו באמצעות הכח והאומץ הבלתי-רגיל של חיילינו."

נתניהו הודה לשליחי חב"ד על פועלם הבלתי נלאה והחשוב בכל רחבי העולם. "אתם השגרירים שלנו ברוחו של הרבי," אמר. הוא קרא להם להמשיך ולהעביר את המסר של האמת לעולם ולשמור על נחישותם מול השקרים האנטישמיים.

לע

קרדיט: לע"מ

לע

קרדיט: לע"מ

לע

קרדיט: לע"מ

קרדיט: לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו