שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

לוחמי נח"ל השמידו משגרי רקטות וחיסלו מחבלים שירו רקטות לעברם

צה"ל חיסל מחבל שביצע שיגורים לישראל, והשמיד משגרי רקטות בתגובה. כוחות פעלו בשכונת 'חמד' בחאן יונס, איתרו אמצעי לחימה וחיסלו חוליית מחבלים.

10:23 ,12/03/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעילות נמשכת נגד הטרור ברצועת עזה, צה"ל המשיך בפעולות יזומות ותגובתיות להשבתת איומים ופגיעה בתשתיות טרור. ביממה האחרונה, חוסל מחבל שביצע שיגורי פצמ"רים לעבר שטח ישראל, לאחר שזוהה יוצא מאתר השיגור על ידי כוחות אוגדה 98. במקביל, כוחות נח"ל השמידו מספר משגרי רקטות במרכז הרצועה, מהם בוצעו שיגורים לשטח ישראל.

במהלך הפעילות, כוחות צה"ל המשיכו לפעול במרחב שכונת 'חמד' בחאן יונס. צוות הקרב החטיבתי של עוצבת הקומנדו ביצע פשיטות על יעדי טרור בעומק השכונה, ולוחמי יחידת אגוז איתרו במבנה צבאי אמצעי לחימה רבים, ביניהם נשקים מסוג קלאצ'ניקוב, מטענים וציוד צבאי נוסף.

בתגובה לשיגורי הפצמ"רים לשטח ישראל, חיל האוויר תקף את המחבל ששיגר אותם. מכלול האש של אוגדה 98 עקב אחר מקור הירי, זיהה את המחבל בעודו יוצא מאתר השיגור, והכווין כלי טיס שתקף וחיסל אותו. כמו כן, מטוסי קרב בהכוונת מרכז האש של פיקוד הדרום תקפו מבנים צבאיים ותשתיות טרור נוספות בתגובה לשיגורים.

צפו בתיעוד של דובר צה"ל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו